Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های لبنیات هراز آمل و مس رفسنجان هفته پایانی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند.

به گزارش برنا؛ هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه یکم دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم، تقابل لبنیات هراز آمل و راه‌یاب ملل مریوان بود؛ دو تیمی که تا پایان هفته دوازدهم، 7 برد و 20 امتیاز کسب کرده بودند. با این تفاوت که شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات یک پله بالاتر از راه‌یاب و در رده چهارم قرار داشتند.

لبنیات هراز آمل در این مسابقه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و با هشت برد، 23 امتیازی شد. راه‌یاب ست دوم را 25 بر 23 به سود خود به پایان رساند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

این دیدار که در مدت زمان 126 دقیقه انجام شد، پیش‌تر قرار بود به میزبانی آملی‌ها برگزار شود اما با درخواست دو تیم برای تغییر میزبانی، به میزبانی راه‌یاب ملل در مریوان برگزار شد.

عباس امانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند و علیرضا قریب و اسماعیل رزقی هم به عنوان داور اول و دوم، این رقابت را قضاوت کردند.

تیم سایپا تهران در دیگر مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران میزبان مس رفسنجان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا نهمین شکست فصل خود را تجربه کند.

شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند.

امیر طلوع‌کیان، محمد منصوری و محسن ترابی، تیم نظارتی این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری بر دیدار دو تیم سایپا و مس رفسنجان نظارت کردند.

امید فولادی‌وندا و حامد آقابراری نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که 126 دقیقه طول کشید و طی آن آرش کشاوری بازیکن شماره 14 سایپا و امین رضوی بازیکن شماره 18 مس رفسنجان کارت زرد دریافت کردند.

بنیامین ایگدری بازیکن شماره 12 سایپا هم به دلیل رفتار ناشایست کارت قرمز گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان یزد لبنیات رقابت سایپا والیبال مس رفسنجان لبنیات هراز آمل لبنیات هراز مس رفسنجان راه یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)