Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@20:17:27 GMT

رئیس هیات تکواندو استان تهران استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۵۱۷۴

رئیس هیات تکواندو استان تهران استعفا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی که طی سالیان گذشته یکی از حامیان فدراسیون تکواندو و محمد پولادگر رئیس دیرپای این فدراسیون بوده، در آستانه برگزاری مجمع با ارسال نامه‌ای به فدراسیون تکواندو از سمت خود استعفا داد.

در نامه خلیلی خطاب به رئیس فدراسیون تکواندو آمده است که به دلیل پاره‌ای از مشکلات و حجم کاری در مسئولیت اصلی و همچنین جلوگیری از سو استفاده، رفع ابهامات و اختلافات که مجمع انتخابات پیش رو به آن نیازمند است، اینجانب استعفای خود را از هیأت تکواندو استان تهران اعلام می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم پس از انتخابات آینده درخشانی برای این رشته ورزشی پرطرفدار در کشور رقم بخورد.

خلیلی در حالی استعفای خود را به رئیس فدراسیون نوشته که از دوم دی ماه و پایان مهلت چهار ساله پولادگر، فدراسیون تکواندو به صورت رسمی رئیس ندارد و وزارت ورزش نیز تاکنون سرپرست این فدراسیون را معرفی نکرده است.

گمانه زنی‌ها از دلایل اصلی استعفای خلیلی حکایت از معرفی موسیوند به عنوان سرپرست از سوی پولاگر خبر می دهد. اهالی تکواندو معتقدند که فردی بی طرف و غیر از مجموعه فدراسیون می‌بایست برای سرپرستی انتخاب شود تا ضمن برگزاری مجمع انتخابات با رعایت عدالت، مانع از مهندسی انتخابات شود. موضوعی که مورد تائید خلیلی نیز می‌باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی خلیلی تکواندو تکواندو سیدمحمد پولادگر علی خلیلی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی