Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:48:43 GMT

نکونام: کمک داور 3 امتیاز را از ما گرفت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۴۵۴۳

نکونام: کمک داور 3 امتیاز را از ما گرفت

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است تیم داوری عامل شکست تیمش مقابل استقلال بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از شکست مقابل استقلال در نشست خبری حضور یافت. سرمربی فولاد که از اشتباهات داوری ناراحت بود، اعتقاد داشت تیمش عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته است.


نکونام در شروع صحبت‌هایش گفت: بازی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و می‌دانستیم روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی برنامه دارند. همانطور که دیدید بازی برابری بود و موقعیتی به تیم حریف ندادیم. 


وی افزود: تیمی که تمام تیم‌ها را با بازی مستقیم و پاس‌های بلند تحت فشار گذاشت، ما توانستیم نقاط قوت‌شان را کور کنیم و اجازه ندهیم به موقعیت برسند.


سرمربی فولاد با اشاره به اشتباه کمک داور مسابقه تاکیدکرد: ما باید در این بازی گل می‌زدیم، ولی اشتباه فاحش کمک داور تک به تک را از تیم ما گرفت و ما در نیمه اول به گل نرسیدیم. تیم ما در شروع نیمه دوم کاملاً بازی را در دست داشت، ولی گلی که در فوتبال ایران خیلی کم اتفاق می‌افتد، به ثمر رسید. 


نکونام درباره اخراج بازیکن تیمش در دقایق پایانی گفت: در صحنه اخراج هم توپ دست گلر ما بود. من صحنه را ندیدم و نمی‌توانم قاطعانه در موردش صحبت کنم.


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: صحنه آفساید را دیدم. هم عکس و هم فیلمش مشخص است که آفساید نبود و کمک داور اشتباه کرد. کمک داور یک گل و سه امتیاز را از ما گرفت که تأثیر مستقیم در نتیجه داشت. این بازی با یک گل اختلاف بیشتر تمام نمی‌شد، چون اجازه نمی‌دادیم استقلال نزدیک دروازه ما شود. اگر دقت کنید دروازه‌بان ما توپی نگرفت. تیم ما خیلی خوب و بابرنامه بازی کرد. یکی دو جا ایراداتی داشتیم.


سرمربی فولاد در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و جانانه جنگیدند. ما دو سال است با تیمی مشخص بازی می‌کنیم و نفرات‌مان تغییری نداشته‌امئ. بازی کردن با تیمی پرمهره مثل استقلال سخت است که در لیگ و جدول با چنین تیمی ادامه داد. قطعاً برای نیم فصل برنامه داریم که تیم را تقویت کنیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.


نکونام درباره اینکه بازیکنانش نمی‌توانستند توپ به مهاجمان بدهند، افزود: در مورد مسائل فنی بعداً با تیمم صحبت می‌کنم.

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جواد نکونام مربی فولاد خوزستان سرمربی فولاد کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.


حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

کد خبر 847562 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم