Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد حبیب اللهی روز پنجشنبه در همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی دوره متوسطه اول استان کرمان در موسسه های فرهنگی - آموزشی و خیریه ریحانه افزود: هدف اصلی از تشکیل کمیته توانمندسازی، پایش و ارزیابی وضعیت سواد آموزشی معلمان و ارائه آموزش های لازم به آنها متناسب با نیاز افراد و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمان ضمن تقدیر از بنگاه های اقتصادی و خیرین که نسبت به امر مدرسه یاری و ارتقا کیفیت آموزش ها گام برمی دارند اظهار داشت: از ظرفیت خیرین، بنگاه های اقتصادی و معادن این استان در راستای توانمندسازی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بر اساس قطب بندی انجام شده در زمینه های مختلف آموزشی، مشاوره ای و توانمندسازی در برابر آسیب‌های اجتماعی، استفاده می کنیم.

وی توانمندی را لازمه عزتمندی معلمان دانست و خاطرنشان کرد: معلمان باید خود را متناسب با تکنولوژی روز دنیا و نیاز دانش آموزان و با توجه به نیاز علمی بروز رسانی کنند.

حبیب الهی ادامه داد: همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان با حضور مولفان کتاب درسی علوم تجربی دوره متوسطه اول در سه قطب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و در نتیجه افزایش سطح علمی دانش آموزان در سه قطب شهرستان های کهنوج، بم و ناحیه دو کرمان و به میزبانی موسسه های فرهنگی - آموزشی و خیریه ریحانه در مجتمع آموزشی ریحانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ و با حضور فیزیکی و مجازی دبیرانی از ۲۰ شهرستان و منطقه استان کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها مدارس کرمان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کرمان ایرنا مدارس کرمان ایرنا استان کرمان علوم تجربی متوسطه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری