Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، افسانه مشتری رییس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور از درمان رایگان افراد تحت پوشش زیر ۱۸ سال نیازمند به خدمات تخصصی ارتوپدی، قلبی و ترمیمی خبر داد و گفت: این خدمت با همکاری موسسه خیریه زنجیره امید برای تمامی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌شود بطوری که تاکنون ۲ هزار و ۵۳۲ نفر تحت نظر بهترین متخصصان ایرانی و بین‌المللی درمان شده‌اند که ۱۰ درصد خدمات قلبی و عروقی، ۸۳ درصد خدمات ارتوپدی و ۷ درصد خدمات ترمیمی دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: براساس تفاهمنامه سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه زنجیره امید هر دو نهاد تا سقف ۱۵ میلیون تومان در مجموع ۳۰ میلیون تومان برای تامین اندام‌های مصنوعی، پروتز حین عمل و ... هزینه تخصیص می‌دهد.

بهره‌مندی تمامی سالمندان و افراد مجهول‌الهویه مستقر در مراکز بهزیستی از خدمات درمان رایگان

وی با بیان اینکه سالمندان و تمامی افراد مجهول‌الهویه مستقر در مراکز نگهداری بهزیستی می‌توانند تا صدور شناسنامه و اوراق شناسایی ۳ ماه به صورت موقت با بیمه سلامت از خدمات رایگان درمان استفاده کنند، گفت: سالانه ۷ هزار نفر به عنوان مجهول‌الهویه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

هیچ مددجویی پشت نوبت برای صدور بیمه درمان نیست

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، مشتری با بیان اینکه هیچ مددجویی پشت نوبت برای صدور دفترچه بیمه سلامت وجود ندارد، تصریح کرد: همه افراد تحت پوشش بهزیستی که دارای شرایط باشند و دفترچه بیمه دیگری نداشته باشند، دفترچه بیمه سایر اقشار را برای آنها صادر می‌کنیم، این در حالی است که از ابتدای سال جاری برای ۷۶۰ هزار خانوار بیمه درمان صادر شده است که حق سرانه بیمه سلامت برای تبعی ۱ و ۲ ماهانه ۷۱۶ هزار ریال و برای تبعی ۳ ماهانه ۸۷۵ هزار و ۱۱۱ ریال پرداخت می‌کند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهزیستی درمان سالمندان بیمه سازمان بهزیستی مددجویان درمان رایگان سازمان بهزیستی کشور مجهول الهویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه