Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:12:07 GMT

معرفی برد هوشمند ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۳۰۴۵

معرفی برد هوشمند ایران

بردهای هوشمند درهای تازه‌ای رو به دنیای علم و آموزش محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پروژکتور استور، شما می‌توانید از بردهای مختلف موجود در بازار استفاده کنید یا این که بهترین برد هوشمند ایران را در اختیار داشته باشید! ابتدا باید ببینیم وایت برد هوشمند چیست؟ پس از آن می توانیم بهترین Interactive Whiteboard که شما می‌توانید تهیه کنید را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد هوشمند تعاملی چیست؟

اسمارت برد یا همان برد هوشمند یک صفحه‌ی سفید است که به شما امکان می‌دهد تا با انگشت یا با قلم بر روی آن کار کنید. این بردها با واسطه دستگاه ویدیو پروژکتور راه‌اندازی می‌شوند. در واقع می‌توان گفت تخته هوشمند بدون پروژکتور قابل استفاده نیست. از این بردها در موارد زیادی از جمله آموزش، جلسات و به صورت خلاصه هر جایی که نیاز به نمایش حرفه‌ای اطلاعات است استفاده می‌شود.

برد هوشمند تیبرد Tboard

برد هوشمند تی برد، ابزاری پیشرفته می‌باشد که از آن می‌توان در جلسات اداری شرکت‌ها، کلاس‌های آموزشی و حتی همایش‌ها استفاده نمود. جنس این اسمارت برد از سرامیک فلز است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از طریق انگشت و یا قلم عملیات نگارش را در قسمت نوشتاری نرم‌افزار tboard انجام دهند. یکی از مزیت‌های این تکنولوژی صرفه‌جویی در وقت و سرعت بخشیدن به کارها است. به طور کل برای هوشمندسازی یک مکان نیاز به سخت‌افزارهای جانبی مانند تخته اسمارت برد، ویدئو پروژکتور، لپ‌تاپ یا کامپیوتر می‌باشد که انتخاب نوع و برند هریک از این موارد ذکر شده در کیفیتی که ارائه می‌دهند متفاوت است. وایت برد هوشمند Tboard مجهز به تکنولوژی اینفرارد یا همان مادون قرمز است. این فناوری مزایای بسیاری را به دنبال خواهد داشت که یکی از آنها این است که کار نگارش و نوشتن روی سطح این برد را بسیار آسان‌تر می‌کند. این محصول صفحه نمایشی به ابعاد ۸۲ اینچ را به کاربر ارائه می‌دهد که برای بسیاری از جلسات کاری و یا مدارس اندازه‌ی مطلوبی می‌باشد. روی سطح این تخته هوشمند در دو سمت آن نوار ابزار میانبری وجود دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که به بخش‌های مختلف، دسترسی راحت و سریعی داشته باشند. همچنین باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود. تی برد Tboard مجهز به ۴ قلم می‌باشد که ۳ قلم آن رنگی و یک قلم آن پاک‌کن است. همچنین دارای برنامه نرم‌افزاری کاربردی به زبان فارسی می‌باشد و از دیگر ویژگی‌های این برد لمسی می‌توان به قابلیت نصب آن روی دیوار یا پایه متحرک اشاره نمود.

برد هوشمند سرامیکی

تیبرد Tboard در واقع از همین نسل است که در ادامه با ویژگی‌های یک برد سرامیکی بیشتر آشنا می‌شویم. در این نسل از interactive whiteboardها سعی شده کم و کاستی‌های نسل‌های قبلی برطرف شود. روکشی از جنس سرامیک فلز در این بردها به کار رفته که کار با آن را راحت‌تر کرده و کیفیت نمایش برای همیشه حفظ می‌شود. روکش سرامیکی این امکان را ایجاد می‌کند که با هر ابزاری بتوانید روی برد کار کنید، بدون این که نگرانی خاصی داشته باشید. بردهای سرامیکی در مقابل ساییدگی، خراش، آب و حرارت مقاوم هستند. این بردها در برابر مواد شیمیایی تا حد زیادی مقاوم بوده و لک نمی‌شوند.

راه‌اندازی برد هوشمند با دیتا پروژکتور

برای راه‌اندازی اسمارت برد باید مراحل زیر را طی نمایید.

 می‌خواهید برد را روی دیوار نصب کنید یا بر روی پایه؟ پایه‌های متحرک باعث می‌شود بتوانید برد را جابه‌جا کنید. از آن جا که جابه‌جایی برد نیاز به تغییر تنظیمات خواهد داشت، توصیه می‌کنیم اگر نیازی به جابه‌جایی ندارید، آن را به صورت ثابت نصب نمایید.  قرار گرفتن برد و پروژکتور در فاصله مناسب باعث می‌شود کیفیت بهتری از تصویر داشته باشید.  می‌توانید دیتا پروژکتور را روی پایه و یا به صورت ثابت نصب نمایید. میزان نور، زاویه دید، ارتفاع، محدودیت‌های فیزیکی و بسیاری موارد دیگر در نصب صحیح ویدئو پروژکتور باید مورد توجه قرار بگیرد. پروژکتورهایی که قابلیت پرتاب کوتاه (شورت ترو) دارند را می‌توانید حتی درست بالای سر اسمارت برد نصب نمایید. این کارتان را مقداری راحت‌تر می‌کند. البته باید میزان بودجه و قیمت ویدئو پروژکتور نیز مدنظرتان باشد.  در این مرحله باید کابل‌ها را متصل نمایید و تصویر را تست کنید. نتیجه شبکه‌ای از سه عضو است که در نهایت اطلاعات را با وضوح بالا روی برد به ما نمایش می‌دهد. در اینجا معمولا به کابل‌های HDMI و یا VGA نیاز دارید.  در آخرین مرحله هم باید کالیبراسیون انجام دهید. برای انجام این کار برد باید توسط پروژکتور شناسایی شود. وقتی با کابل USB اتصال برد به سیستم را فراهم کنید، نرم‌افزار مربوطه کادر برد را از طریق تابش نور و نیز لمس توسط کاربر شناسایی می‌کند.

با وایت برد هوشمند خود دوست باشید!

برد را همیشه تمیز نگه دارید. یک صفحه تمیز قطعا قابلیت لمس راحت‌تر و نیز نمایش با کیفیت‌تر تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهد. سعی کنید تخته سفید را در مکان مناسبی نصب نمایید. هر چند که Tboardها مقاوم و جان سخت‌اند، با این حال باز هم بهتر است از نصب آن در محیط‌های مرطوب و یا پر از گرد و غبار خودداری نمایید. بر صفحه تخته هوشمند هیچ گونه فشاری وارد نکنید و همچنین اشیای تیز را با آن در تماس قرار ندهید. در آخر باید اشاره کرد برای خرید برد هوشمند نکات و جزئیات مهمی است که نیاز به بررسی و دقت در آنهاست. اگر قصد اطلاع و یا خرید و تهیه اسمارت برد و یا ویدئو پروژکتور را دارید، می‌توانید با مشاوران ما با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۷۰۲۱۴ در تماس باشید. پروژکتور استور آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برد هوشمند ویدئو پروژکتور برد هوشمند اسمارت برد نصب نمایید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود

ایسنا/قم ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در حالی آغاز شده است که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

 این نمایشگاه از صبح امروز هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴  در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران برپا شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است