Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر امروز برگزار شد که تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در خانه و با حضور تماشاگران میزبان حریفان خود بودند که در رقابتی حساس نماینده گرگان به پیروزی دست یافت و نماینده گنبدکاووس مقابل صدرنشین شکست خورد.

ستاد استانی مقابله با کرونا مجوز حضور ۴۰۰ تماشاگر را در رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال صادر کرد تا پای تماشاگران گلستانی پس از دو سال به سالن باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور هوادارانش میزبان راه یاب ملل مریوان بود که در دیداری حساس و نزدیک با نتیجه سه بر دو پیروز شد تا دو امتیاز از این دیدار کسب کند.

نماینده گرگان در ست‌های دوم و سوم با نتایج (۲۳ - ۲۵) و (۱۷ - ۲۵) به پیروزی رسید اما در ست‌های اول و چهارم با نتایج (۲۱ - ۲۵) و (۲۳ - ۲۵) شکست خورد تا کار به ست پنجم کشیده شود و گرگانی‌ها در ست سرنوشت ساز ۱۵ بر ۱۲ به برتری رسیدند تا پیروز این دیدار سنگین شوند.

پاس گرگان در پایان هفته شانزدهم با هفت برد، ۹ باخت و مجموع ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و در هفته هفدهم، چهارشنبه ۲۲ دی مهمان فولاد سیرجان خواهد بود.

از حواشی این دیدار می‌توان به ناتوانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در کنترل جایگاه خبرنگاران سالن امام خمینی (ره) گرگان اشاره کرد به طوری که ظرفیت این جایگاه با حضور افراد غیر خبرنگار تکمیل شده بود و جایی برای خبرنگاران نبود.

تیم شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده استان گلستان هم در سالن المپیک و با حضور هوادارانش پذیرای فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین لیگ برتر بود که در دیداری نزدیک با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

گنبدی‌ها در ست‌های اول و چهارم با نتایج (۲۳ - ۲۵) و (۲۲ - ۲۵) پیروز شدند اما ست‌های دوم و سوم را با نتایج (۲۳ - ۲۵) و (۱۷ - ۲۵) واگذار کردند تا این دیدار هم به ست پنجم کشیده شود و در ست سرنوشت ساز این تیم سپاهان بود که ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد تا با دو امتیاز گنبدکاووس را ترک کند.

شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته شانزدهم با ۶ برد، ۱۰ باخت و مجموع ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد و در هفته هفدهم، چهارشنبه ۲۲ دی مهمان تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه است.

کد خبر 5395961

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال گرگان تیم والیبال شهرداری گنبد راه یاب ملل مریوان فولاد مبارکه ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی کرمانشاه شهید گمنام خسارات سیلاب ایام فاطمیه تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا گرگان هفته شانزدهم پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش