Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه میزبان عرضه ۳۸ هزار و ۵۳۰ تن قیر، یک هزار و ۱۲ تن میلگرد مخلوط، یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و ۳ هزار تن مس کاتد، یک هزارو ۸۴۸ تن PVC و ۲۶۰ تن اسید نیتریک است.

 به نقل از بورس کالای ایران، امروز، چهارشنبه، ۱۳۷ هزار تن خاک روی، ۳۲ هزار و ۷۰۰ تن ورق فولادی، ۱۸۱ هزار و ۹۷۶ تن میلگرد، ۱۸ هزا رو ۶۸۹ تن تیرآهن، ۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۸۰ تن بیلت و اسلب مسی، ۲ هزار و ۸۲۴ تن ناودانی و نبشی، ۲۰۰ تن شمش بلوم و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه ۳۲ هزار و ۲۸۴ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم، قیر و گوگرد است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه ۱۶۰ تن دودسیل بنزن و ۱۱۰ تن انیدرید فتالیک صادراتی و ۶ هزارو ۲۰ تن تسمه فولادی، تخته پالت، بوتادین، ضایعات پلاستیکی و ضایعات فولادی است.

در مجموع ۴۶۰ هزار و ۱۹۳ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس کالای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟