Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی هاشمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس، اظهار داشت: امتحانات دی ماه دانش آموزان عزیز به طور حضوری برگزار شد، با کمترین مسئله و با مدیریت جمعی که اتفاق افتاد توانستیم آزمون‌ها را برگزار کنیم که برخی از آزمون‌ها باقی مانده و در روزهای آینده پیگیری خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ترم دوم نیز با توجه به ارزیابی برگزاری حضوری مدارس در ترم اول، همان گونه بحث سلامت دانش آموزان را دنبال خواهیم کرد و با محوریت واحد ارزیابی الگوهای آموزشی و ترتیبی، قبل از برگزاری آزمون‌ها در سطح مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش مورد بازدید قرار گرفت و تحلیل خوبی در این خصوص انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی مسائل بوده که با تذکرات کتبی و شفائی پیگیر شده است و امیدواریم بتوانیم با ترمیم جریان آموزش در ترم آینده هم به طور حضوری خدمت دانش آموزان عزیزمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت دانش آموزان و رصدی که در این خصوص داریم باشیم.

هاشمی با اشاره به حضور کامل دانش آموزان در مدارس، افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این است که بتواند با رعایت الگوهای تربیتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده این کار را انجام دهد، البته فاصله‌گذاری ها و شرایطی که در سطح مدارس اتفاق افتاده تصور بر این است که با توجیه اولیا و همدلی بیشتر ظرفیت‌ها را به نحو مناسبی اداره کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، گفت: از ۲۴ دی ماه هفته شوراهای آموزش و پرورش را داریم، قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش قانون مترقی است، با توجه به ارزیابی تخصصی وزارت آموزش و پرورش، شهرستان‌های استان تهران موفق شده و توانسته در سال گذشته مقام برتر را در حوزه شوراهای آموزش و پرورش کشور کسب کند و این نشان می‌دهد در شهرستان‌های استان تهران و در استان تهران این ظرفیت‌ها به نهایت شایستگی انجام و حمایت حداکثری رخ داده است و همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی کمک کردند تا جریان همدلی هرچه بیشتر اتفاق بیافتد تا بتونیم این مهم را در آموزش و پرورش بهتر اداره کنیم.

این مقام مسؤول در پایان ابراز کرد: امیدواریم همه اینها زمینه‌ای شود تا در سال‌های آینده بتوانیم امکانات بهتر و با کیفیت تری را در شهرستان‌های استان تهران نصیب دانش آموزان عزیز کنیم.

کد خبر 5400367

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مجتبی هاشمی اداره کل آموزش و پرورش تهران آموزش حضوری ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب شیوع کرونا سیدابراهیم رئیسی شهرستان های استان تهران آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر