Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سالنامه دو زبانه میلادی-قمری-شمسی هر ساله پیش از آغاز سال میلادی، به عنوان یکی از تولیدات تبلیغی-ترویجی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) برای مخاطبین غیرفارسی زبان منتشر می شود.

امسال نیز در آستانه سال نو میلادی، سالنامه (۲۰۲۲ میلادی-۱۴۴۴ قمری- شمسی ۱۴۰۱) به همت معاونت امور بین الملل، براساس گاه شمار مصوب ۱۴۰۱ موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تهیه و در قالب تقویم رومیزی طراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سالنامه ۲۰۲۲ که با موضوع "اسلام ناب از دیدگاه امام خمینی(س)" در سه قالب نسخه چاپی، تحت وب و MP4 تهیه و آماده سازی شده، بخش های متنوعی نظیر معرفی فعالیت های موسسه در حوزه داخلی و بین المللی، معرفی سایت های ۵ زبانه پرتال امام خمینی(س) و صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی، تصاویر حضرت امام(س) و جملات قصار ایشان با موضوع سالنامه، راه های ارتباطی با موسسه در بخش های مختلف و مناسبت های مهم مرتبط با امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی در تقویم میلادی-قمری دارد. شایان ذکر است تقویم سال جدید شمسی، مناسبت ها و سال ۱۴۰۱ در یک نگاه نیز جهت بهره برداری مخاطبین داخلی در این مجموعه درج شده است.

سالنامه ۲۰۲۲ با مشارکت موسسه چاپ و نشر عروج، در تیراژ ۳۰۰ نسخه چاپ شده و در درگاه سایت های خارجی به نشانی های ذیل قابل دسترس است:

 

سایت انگلیسی 

http://en.imam-khomeini.ir/en/v44734/ 

سایت عربی                  

http://ar.imam-khomeini.ir/ar/v44737/

سایت فرانسه                           

http://fr.imam-khomeini.ir/fr/n44692/

سایت اردو

http://ur.imam-khomeini.ir/ur/c5_44767/

دانلود سالنامه دو زبانه 2022 با موضوع «اسلام ناب از دیدگاه امام خمینی(س)»

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی موسسه تنظیم و نشر آثار امام افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده، اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲ درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین‌های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری