Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:06:35 GMT

تابستان آینده وضعیت آب شرب استان بوشهر بهتر است + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۱۱۱۵

تابستان آینده وضعیت آب شرب استان بوشهر بهتر است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر تسریع یافته که با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن روزانه ۱۰۰ هزار مترمکعب آب تولید و به شبکه آبرسانی منتقل می‌شود و برای تابستان آینده وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر یکی از مطالبات مهم استان بوشهر آب شرب است که این مشکل یکی از درخواست‌های تاریخی مردم استان در شهرها و روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون بیش از 80 درصد منابع آب شرب استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد و از طریق خطوط آبرسانی کازرون و کوثر وارد شبکه آبرسانی استان بوشهر می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه شیرین‌سازی اب دریا در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: اکنون روزانه 40 هزار متر مکعب آب استان بوشهر در اجرا طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا خلیج‌فارس تولید می‌شود.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اجرا 7 پروژه شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در اجرا این طرح‌ها بخش خصوصی 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی افزود: بخشی از آب تولیدی این طرح‌ها امسال و بخشی هم سال آینده وارد مدار تولید می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در تابستان آینده به سبب بهره‌برداری از آب‌شیرین‌کن‌ها شرایط آبی استان بهتر می‌شود.

حمزه‌پور اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه آب‌شیرین‌کن جزیره شیف تا بهمن و فاز نخست آب‌شیرین‌کن 17 هزار مترمکعب بوشهر تا پایان امسال وارد مدار تولید شود.

فاز نخست پروژه‌های 52 هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن بوشهر امسال وارد مدار می‌شودظرفیت تولید آب از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر افزایش می‌یابد + فیلماجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر به روایت تصویر

وی در ارتباط با پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعب بوشهر نیز گفت: این پروژه اکنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی شده یک سوم ظرفیت آن تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر آب شیرین کن شیرین سازی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی