Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در بازدید از مناطق سیل‌زده زرآباد، دهستان اسماعیل چات و بخش کاروان روستای شهردر، نوار ساحلی بخش مرکزی و پل راپچ اظهارداشت: موج بارشی جدید از امروز به منطقه وارد خواهد شد.

وی تاکید کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان و کشاورزان، چالش‌های پیش روی جامعه یاد شده توسط متولیان حوزه کشاورزی سیستان و بلوچستان شناسایی شده و اقدامات به قید فوریت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه تمهیدات ویژه متناسب با رسالت قوه مقننه تدوین کند.

نایب رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی نیز به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از مناطق سیلزده زرآباد بازدید و از نزدیک  مسائل این منطقه را بررسی کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد