Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست بررسی و اقدام برای ارتقا سرانه های بهداشت و درمان استان البرز که پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزار شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید از هم اکنون  برای تعطیلات نوروز برنامه ارایه دهد.
وی ادامه داد: در روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هیچ گونه خللی نباید وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهی گفت: با توجه به گسترش سویه امیکرون در جهان و به تبع آن کشور ما، ضرورت دارد که مردم را از مخاطرات و تهدیدها آگاه کنیم.
وی افزود: اطلاع رسانی دقیق در خصوص لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق واکسن به صورت کامل و به ویژه دز دوم و سوم بسیار حایز اهمیت است.
استاندار البرز گفت: برای تنویر افکار عمومی ضرورت دارد که مجموعه مسوولان مربوطه، ظرفیت های تبلیغاتی شهری، رسانه ها و بویژه صدا و سیمای مرکز استان همراهی و مساعدت ویژه ای داشته باشند.
عبداللهی بیان داشت: بارها از وضعیت مسکن های مهر استان به صورت میدانی دیدن کرده ام، بر این اساس باید در کمترین زمان ممکن دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی استان طی هم افزایی ویژه، مرکز خدماتی بهداشتی مسکن مهر پیام را  راه اندازی کنند.
وی افزود: مردم باید تحول در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی را در البرز حس کنند و این امر در گرو کار و اقدام ویژه ما خواهد بود.

برچسب‌ها مجتبی عبداللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استانداری البرز مجتبی عبداللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج