Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد ملایری عصر یکشنبه در آیین جشن میلاد حضرت زهرا (س) در سالن اجتماعات معلم میامی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از زوایای زندگی حضرت فاطمه (س) در جامعه ناشناخته است، افزود: باید برای معرفی  و انتقال سیره زندگی آن بانوی بزرگ اسلام به نسل جوان و نوجوان بیش از پیش تلاش کرد.
وی با بیان اینکه زنان نقش و جایگاه مهمی در جامعه امروز دارند ، ابراز داشت: شرایط باید به‌ گونه‌ای باشد که حرمت بانوان در محیط جامعه و همچنین در خانواده ها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار میامی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام بانوان بسیار بزرگ و نام‌آوری مانند حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت معصومه (س) و حضرت زینب (س) وجود داشته اند، اظهار داشت: سبک زندگی آن بزرگواران تاثیرات زیادی در جامعه داشته است.
ملایری با بیان اینکه باید سیره فاطمی، سبک زندگی همه باشد،تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌ های زنان جامعه اسلامی هدایت بشر به سمت سعادت دنیوی و اخروی است که باید با الگو پذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) این رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.
فرماندار میامی ادامه داد: توجه و الگو برداری از نحوه زندگی حضرت زهرا(س) موجب پیشرفت معنوی انسان می‌شود.
وی ضمن تبریک سالروز ولادت امام راحل، تصریح کرد: راه و روش زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی باید به نسل‌های آینده منتقل شود.
مداحی، تجلیل از بانوانی که هم نام آن حضرت بودند از دیگر برنامه های جشن کوثر در میامی بود.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها میامی میلاد حضرت زهرا سبک زندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میامی میلاد حضرت زهرا سبک زندگی میامی میلاد حضرت زهرا سبک زندگی حضرت زهرا سبک زندگی زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است