Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان سمنان روز دوشنبه به رسانه ها گفت: ۲ نفر به همراه ۱۴۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر در منطقه آبشار شهرستان شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عبدالله حسنی گفت: روز گذشته برابر اخبار واصله مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری در محور دامغان به شاهرود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشخصاتی از مظنونین در دست نبود، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با همکاری ماموران انتظامی، در منطقه آبشار به یک دستگاه خودروی پژو پارس نقره ای رنگ با ۲ سرنشین مشکوک شدند.

حسنی گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را توقیف و در بازرسی آن ۱۴۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۳ فقره سرقت به همراه رد رشوه ۷۰ میلیون ریالی در شهرستان میامی خبر داد.

 سرهنگ سید علی میر احمدی اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه شهرستان میامی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی به پیگیری و بررسی صحنه‌های سرقت که مشابه یکدیگر بود اشاره کرد و گفت: در این زمینه به یک دستگاه خودروی نیسان‌وانت مظنون شدند و تحقیقات کاملی در این زمینه صورت گرفت.

میراحمدی گفت:پس از تلاش های مأموران، محل اختفای سارق سابقه‌دار در شهرستان میامی شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به کلانتری ارجاع شد، متهم در بازجویی اولیه منکر اتهامات وارده شد ولی با وجود دلایل و قرائن، به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: سارق سابقه دار  در ادامه روند پرونده، به ماموران پیشنهاد پرداخت ۷۰ میلیون ریال رشوه داد که ماموران ضمن خودداری از دریافت این مبلغ، مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

برچسب‌ها سمنان شاهرود سرقت مواد مخدر میامی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شاهرود سرقت سمنان شاهرود سرقت مواد مخدر میامی انتظامی سارق سابقه دار استان سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد