Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:03:39 GMT

مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای خراسان جنوبی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۸۷۱۷

مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای خراسان جنوبی منصوب شد

گروه استانها_ در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور حسن کامرانی به عنوان مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای خراسان جنوبی منصوب و از زحمات عرب قدر دانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیر میمنت آبادی ظهر امروز در آیین مراسم معارفه مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی مردمانی مرزدار و ولایی دارد که نیاز است به ظرفیت‌های آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت هایی که در خراسان جنوبی وجود دارد اما متاسفانه همچنان موضوع بیکاری در این استان هم مطرح است ادامه داد:  در گام دوم انقلاب وظیفه همه ما کارگزاران دولت به‌ویژه در دولت سیزدهم  این است که آنچه همه مردم استان انتظار دارند که شاهد تغییرات و تحولاتی باشند، محقق شود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه باید مهارت‌ها و خلاقیت‌های جدید متناسب با علم روز و خواسته مردم به‌ویژه در امور اقتصادی و رفاهی که مهارت‌آموزی می‌تواند کمک کند، ارائه شود  افزود: این انتظار از آموزش فنی و حرفه‌ای و مربیان استان  خراسان جنوبی بیشتر است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای: 1400 مرکز آموزش جوارکارگاهی تا پایان سال در سطح کشور راه‌اندازی می‌شودحسینی: تغییرات در کادر فنی نفت مسجدسلیمان کار ما را سخت می‌کند میمنت آبادی گفت: نیروی انسانی و ظرفیت‌های بالقوه‌ در خراسان جنوبی وجود دارد که با توجه به اعتبارات اولیه و حداقلی در این سازمان از مجموعه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  استان خراسان جنوبی انتظار داریم در عمل و اعتبارات به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کمک کنند تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم نمایندگان مجلس در همین فصل بودجه و در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس شورای اسلامی که اکنون در حال انجام است بودجه مناسبی را برای سال آینده تصویب کنند افزود: تا به خواسته‌هایی که نیاز است ما پیوست مهارتی داشته باشیم در بخش پروژه‌های دولتی و غیردولتی برسیم.

وی گفت: زیرا فرصت آزمون و خطا، اقدامات با بهره‌وری اندک، کم‌کیفیت و کم‌اولویت نیست و باید پیوست مهارتی ضمیمه پروژه‌های استانی باشد.

 میمنت آبادی با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی باید متناسب با نیازهای روز باشدگفت : باید مهارت‌های جدید که بتواند در تولید، اشتغال،کارآفرینی و آبادی کشور موثر باشد در اختیار مردم قرار گیرد و  با توجه به دقت نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه مهارت‌آموزی و تشکیلات فنی و حرفه‌ای انتظار از مدیران استانی تلاش برای ایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی از طریق مهارت‌آموزی است.

وی اظهار داشت :  این سازمان دارای 13 هزار کارمند، کارشناس و مربی است که متوسط سرانه بودجه جاری اختصاص یافته به این افراد یک هزار و 265 میلیارد تومان است و همه هزینه‌های جاری و سربار را شامل می‌شود که قابل مقایسه با بودجه سایر ادارات مشابه نیست و انتظار است با نگاه ویژه به این سازمان از این ظرفیت استفاده شود.

در این مراسم حسن کامرانی به عنوان مدیر کل آموزش و فنی حرفه ای استان خراسان جنوبی معرفی و از زحمات عرب قدر دانی شد.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و فنی حرفه ای خراسان جنوبی فنی و حرفه ای مهارت آموزی کل آموزش مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی