Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مختلف این استان در خصوص لغزندگی این محورها و لزوم همراه داشتن تجهیزات ایمنی در سفرها به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان اصفهان در محورهای دامنه و سمیرم از نخستین ساعات بامداد امروز شاهد ریزش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محورهای اصفهان- شهرکرد، اصفهان- نائین، نطنز- بادرود، نجف‌آباد، شاهین‌شهر- کاشان و آزادراه شهید کاظمی نیز ریزش باران را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار در خصوص لغزنده بودن محورهای مذکور، گفت: به رانندگانی که قصد تردد به این محورها دارند توصیه می‌کنیم حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ زارع تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به محورهای غربی و جنوبی پرهیز کرده و در صورت لزوم حتماً تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است رانندگان پیش از سفر از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ از باز بودن راه‌ها و مسیرهای موردنظر خود اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 551545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان بارش برف و باران در محورهای استان اصفهان لغزندگی محورهای استان اصفهان لزوم همراه داشتن تجهیزات ایمنی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی بارش برف و باران در مناطق غربی استان اصفهان وضعیت محورهای استان اصفهان وضعیت محورهای کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر