Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رضا قادری گفت: از این تعداد چهار طرح در سنندج اجرا می‌شود و کامیاران، قروه، بیجار، دیواندره و دهگلان هرکدام ۲ طرح و بقیه شهرستان‌های استان هرکدام یک طرح سهم دارند.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه یکی از تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) تاسیس نهاد‌های انقلابی در بدو انقلاب بود که بنیاد مسکن از جمله آنهاست و خدمات مناسبی در کشور داشته است، گفت: تهیه و اجرای طرح‌های هادی از جمله وظایف بنیاد مسکن برای تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به عنوان سند توسعه روستایی است که برای یک هزار و ۳۱۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی تهیه و تا کنون در ۵۶۲ روستا اجرا شده است که در ۴۰۰ روستا بیش از ۲ فاز این طرح به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعتبار امسال اجرای طرح هادی در استان را یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از طرح‌های بنیاد مسکن برای عمران روستایی، مقاوم سازی واحد‌های مسکونی است که تاکنون ۴۱ درصد از ۱۱۹ هزار واحد مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده و در دهه فجر امسال ۴۸ هزار و ششصد و پنجاه و ششمین واحد مسونی مقاوم سازی شده در استان بهره برداری می‌شود.

قادری می گوید: بیش از ۸۷ و ۲۶۶ جلد سند مالکیت روستایی هم در استان صادر شده که ۶ هزار و ۶۶ جلد برای شهر‌های زیر ۲۵ هزار خانوار بوده و سهمیه امسال استان هم ۲ هزار و ۵۰۰ جلد است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن هم تا کنون از سه هزار و ۲۶۲ نفری که واریز وجه کرده‌اند برای هزار و ۳۹۵ نفر زمین تامین شده و یک‌هزار و ۳۸۹ نفر برای تهیه پروانه به شهرداری معرفی و ۳۹۱ جلد پروانه صادر شده است.

به گفته او: ۵۶۰ نفر هم در این زمینه به بانک معرفی، ۱۵۰ نفر عقد قرارداد کرده، ۱۲ واحد تکمیل و ۴۰۱ واحد نیز شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر بنیاد مسکن کردستان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج