Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@23:35:27 GMT

کشف ۳ تن کابل و سیم برق مسروقه در قم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۶۸۲۶

کشف ۳ تن کابل و سیم برق مسروقه در قم

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد سیم، کابل و ترانس‌های شرکت برق در سطح شهر و در نتیجه ایراد خسارت و تحمیل هزینه های سنگین به شرکت توزیع نیروی برق استان و قطعی جریان برق در برخی نقاط و نارضایتی شهروندان، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات گسترده اطلاعاتی و میدانی، پی بردند که یکی از کارخانجات تولید سیم و کابل با سارقان و مالخران در ارتباط است و کابل های مسروقه را خریداری می کند که با هماهنگی قضائی و حراست شرکت برق استان در قالب اجرای طرح سراسری مبارزه با سارقان سیم و کابل در یک عملیات منسجم، کارخانه موصوف مورد بازرسی قرار گرفت و ضمن دستگیری یک نفر به عنوان مالخر، اموال مسروقه شامل 2 هزار و 900 کیلوگرم انواع سیم و کابل شبکه هوایی، ترانس برق، شینه‌های مسی ، درب پست مخابراتی و سیم تلفن متعلق به شرکت برق استان، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: کارشناسان فنی شرکت برق استان، ارزش کالاهای مکشوفه را حدود 5 میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیم برق اموال مسروقه سرقت قم برق استان شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با افغان‌های مقیم اروپا اظهار داشت به دشمن اجازه نمی‌دهیم که وحدت ملی مردم افغانستان را خدشه دار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری»، معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.
نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستندحقانی: دشمنان سعی در تجزیه افغانستان داشتندکارشناس افغان: آمریکا به دنبال تجزیه افغانستان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج