Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری روز سه شنبه در تشریح کشف این محموله بزرگ دخانی به رسانه ها اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندرلنگه در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی از بارگیری کالای قاچاق به وسیله چند دستگاه خودرو نیسان در روستای کنخ و خور چلپاوی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی صحت موضوع، با تشکیل تیمی به محل اعزام که در بدو ورود ماموران به محل، قاچاقچیان با چند دستگاه خودرو نیسان بدون پلاک اقدام به فرار کرده و از محل متواری شدند.

سردار جعفری بیان داشت: در تعقیب و گریز قاچاقچیان، یک خودرو متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۵۴ هزار پاکت کالای دخانی شامل یک میلیون و ۸۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۹ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تلاش برای دستگیری عوامل اصلی این قاچاق در دست انجام است.

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای مقابله با پدیده قاچاق کالا با توجه به تاثیرهای سوء اقتصادی و اجتماعی آن، بیان داشت: برای موفقیت بیشتر در این مسیر، نیازمند همکاری افزون تر تمام دستگاه ها و مردم هستیم.

سردار جعفری ضمن تشکر از تعامل خوب مردم هرمزگان با نیروی انتظامی، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق سیگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد