Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@07:11:58 GMT

افزایش ۴۰ درصدی بازار نوشت افزار ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۱۹۱۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این نکته که در حوزه نوشت‌افزار تجربیات مناسبی داریم گفت: سهم بازار نوشت‌افزار ایرانی از یک درصد به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  اختتامیه اولین دوره نمایشگاه الگونما با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سید احمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا در مجتمع شهدای سرچشمه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر فرهنگ در این مراسم با ابراز نگرانی از وضعیت کشور در حوزه فرهنگ گفت: الگو‌های نسل امروز تناسبی با اهداف و زمینه‌های فرهنگی ما ندارند.

اسماعیلی با اشاره به انتزاعی بودن مفهوم تهاجم فرهنگی برای جامعه و مسئولین بیان کرد: یکی از نقاط قوت نمایشگاه الگونما این بود که این نمایشگاه به خوبی مفاهیم تهاجم و شبیخون فرهنگی را به تصویر کشید.

وی افزود: ما در دولت سیزدهم نیازی به تعریف پروژه جدید فرهنگی نداریم و تمرکز اصلی ما بر این است که طرح‌های باقی مانده را تکمیل کنیم، اما نگران هستیم که برای محتوای این طرح‌ها دقت نظر کافی صورت نگرفته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این نکته که در حوزه نوشت‌افزار تجربیات مناسبی داریم گفت: سهم بازار نوشت‌افزار ایرانی از یک درصد به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

اسماعیلی ادامه داد: در این حوزه نقش اصلی بر عهده مردم، اصناف و تشکل‌های غیردولتی است و باید به اراده‌های قوی و معتقد به اندیشه انقلاب اسلامی بها داده شود.

وی با اشاره به نقش حاکمیت در شکوفایی ظرفیت‌های مردمی گفت: وزارت فرهنگ و شورای فرهنگ عمومی کشور در خدمت مردم هستند تا شاهد شکوفایی سبک زندگی ایران و اسلامی باشیم.

نمایشگاه «الگونما»، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشم‌انداز مطلوب حوزه کاراکتر و شخصیت پرداخت. این نمایشگاه به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و شورای فرهنگ عمومی کشور از ۲۸ دی‌ماه تا ۱۲ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد. برچسب ها: نوشت افزار ، وزیر فرهنگ و ارشاد ، نمایشگاه الگونما ، محمدمهدی اسماعیلی ، دولت سیزدهم ، سبک زندگی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوشت افزار وزیر فرهنگ و ارشاد نمایشگاه الگونما محمدمهدی اسماعیلی دولت سیزدهم سبک زندگی وزیر فرهنگ و ارشاد نوشت افزار ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین