Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پس از خودداری آمریکا از صدور ویزا برای برخی از اعضای کاروان اعزامی کشتی ایران به آمریکا، سفر تیم ملی کشتی آزاد به این کشور برای انجام دیدار دوستانه که قرار بود ۲۳بهمن در تگزاس برگزار شود، لغو شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران، طی نامه‌ای به رییس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که USA Wrestling به عنوان نهاد ملی کشتی در ایالات متحده هیچ گونه دخالتی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به صدور روادید ندارد، اما به طور منظم و مستقیم با فدراسیون کشتی ایران در مورد اقدامات لازم در مورد فرایند صدور ویزا ایالات متحده در ارتباط بوده است.  

فدراسیون کشتی آمریکا رسماً از فدراسیون کشتی ایران درخواست کرده که در تصمیم خود تجدید نظر کند و هیاتی را که تایید شده برای ورود به این رقابت‌ها به آمریکا اعزام کند. ایالات متحده آمریکا و ایران هم‌چنان می‌توانند میزبان یک دیدار دوگانه بسیار جذاب باشند که به نفع هر دو تیم ملی خواهد بود و برای طرفداران کشتی در سراسر جهان نمایشی هیجان انگیز از این ورزش را فراهم می‌کند.

در بیانیه فدراسیون کشتی آمریکا آمده است:‌ فدراسیون کشتی آمریکا از اینکه ایران تصمیم گرفته در مسابقه بالپارک مقابل تیم ما شرکت نکند، بسیار ناامید است. همانند 16 بار قبلی که ایران از سال 1995 در ایالات متحده به رقابت پرداخته است، این رویداد نیز برای حسن نیت از طریق ورزش و به عنوان فرصتی برای ورزشکاران دو کشور برای رقابت در بالاترین سطح بوده است. ایران تقریباً تمام ویزاهای خود را دریافت کرد و می‌توانست یک تیم خوب را برای کشتی با ورزشکاران ما به میدان بفرستد، اما این تصمیم آنها بود که شرکت نکنند. ما از آنها خواسته‌ایم در این باره تجدید نظر کنند.

ریچ بندر، مدیر اجرایی کشتی ایالات متحده، گفت: قصد ما این است که یک رویداد با کیفیت برای همه و برای طرفداران در تگزاس ارائه دهیم و ورزشکاران برتر خود را به تشک بفرستیم، شاید در قالب دیگری.

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران در این رابطه گفت که مجید داستان و کامران قاسمپور به عنوان دو کشتی‌گیر اصلی تیم ایران، احسان امینی مربی تیم ملی، محمد مصلایی‌پور داور المپیکی ایران، حجت کریمی سرپرست و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نفراتی بودند که روادید آمریکا برای آن‌ها صادر نشده است.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایالات متحده فدراسیون کشتی آمریکا کامران قاسمپور مسابقه بالپارک بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آمریکا به کدام نفرات تیم ملی کشتی ویزا نداد؟ ترامپ دوستان خود را در اولویت دریافت واکسن قرار داد پیش‌بینی فروپاشی امپراتوری اقتصاد آمریکا موافقت ضمنی ایران با آزادی زندانیان آمریکا وزیر خارجه آمریکا به کی‌یف می‌رود نقش روسیه در حمله سایبری به اوکراین ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها درخواست فدراسیون کشتی آمریکا از ایران برای تجدیدنظر در لغو سفر آزمون: برای کسب قهرمانی به بایر لورکوزن آمده‌ام تولید نفت عراق ۶۳ هزار بشکه در روز کم شد پیش‌بینی گروه ایران در جام جهانی قطر فرانسوی ها برای مبارزه با اومیکرون چه دارویی می خورند؟ ظرف سه سال می توانیم صادرات خدمات فنی مهندسی را به ٢٠میلیارد دلار برسانیم تجارت ایران و عمان از مرز یک میلیارد دلار خواهد گذشت ​قیمت نفت برنت از مرز ۹۱ دلار عبور کرد اگر عمدی کرونا بگیریم چه می شود؟ نقش ژن‌ها در چاقی افراد چقدر است؟ زاویه ای جالب از لحظه فرود هواپیما پایش نصب کارت واکسن بر روی شیشه خودروی تاکسیرانان کودکان کار نیازمند اقدامات عملی مسئولین هستند افزایش ریسک اختلالات باروری در افراد چاق کیفیت هوای تهران همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است چقدر از هزینه گاز را پرداخت می کنیم ابتلای ۲۰ هزار و ۶۷۹ نفر دیگر به کرونا در توکیو دستگاه ها بخشنامه دولت را دور زدند نرخ تورم ترکیه به مرز ۵۰ درصد رسید محدودیت اقلام پیشگیری از بارداری / نسخه شفابخش افزایش جمعیت؟! تاثیر سینوفارم در برابر اومیکرون چقدر است؟ سه روش مؤثر برای حذف چربی شکم اصلاح سبک زندگی از سرطان جلوگیری می کند بارش برف و باران با ورود سامانه بارشی سی تی اسکن‌ های بی‌ مورد عوارض خطرناکی دارد سود سهام عدالت را چگونه بگیریم؟ دستورالعمل‌ های بهداشتی تنها ۵۷ درصد رعایت می شود سرعت انتشار اومیکرون در کشور فراتر از پیش بینی ها است چرا در زمستان به اگزما مبتلا می شویم؟ از اسفند به بعد اوج مرگ‌ومیر ناشی از اومیکرون را خواهیم داشت چند ماده غذایی که چاقتان می کند! اگر زیاد شیر بخورید چه می شود؟! یخچال فریزر دیپوینت چند؟ + جدول سایه مذاکرات بر سر بورس سنگینی می کند حتی کوچک‌ترین علامت سرماخوردگی اومیکرون است قیمت تلویزیون ال جی چند؟ (جدول) قیمت سمند روی دور گرانی (جدول) هشدار درباره بارش برف و باران به کشاورزان و دامداران ​تولید کیت های مولکولی با قابلیت تشخیص سویه جدید اومیکرون در کشور قوه قضاییه از بیکاری صدها نیروی متخصص و کارگر در کشور جلوگیری کرده است تکذیب نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ توافق ترکیه و آنکارا برای تولید پهپاد تغییر در قانون بکارگیری سلاح چرا زیاد خوابیدن برای سلامتی ضرر دارد؟ تقویت سیستم ایمنی با ۱۱ ماده غذایی برای افزایش کیفیت خواب شبانه چه کار کنیم؟ بهترین روش خشک کردن دست ها پس از شست و شو فرزندان آیت الله سیستانی در تشییع آیت الله صافی + عکس اگر کرونا گرفته‌اید، چه زمانی باید دوز تقویتی را تزریق کنید؟ پزشک متخصص زنان، پدر بیولوژیک ۲۱ کودک شد! DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده فدراسیون کشتی آمریکا کامران قاسمپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد

جام کشتی تختی اهواز در حال پیگیری است.

طرفداری | چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح دیروز (پنجشنبه) ۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی پنج وزن دوم به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم ۱۳ نفر
۶۷ کیلوگرم: 19نفر
۷۷ کیلوگرم: 11نفر
۸۷ کیلوگرم: 14نفر
۱۳۰ کیلوگرم: 13نفر

جدول این مسابقات به صورت فایل PDF در لینک زیر قابل دریافت و مشاهده می باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد