Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز جمعه در آیین رونمایی از فرش های حرم مطهر امیر المومنین حضرت علی(ع)که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، افزود: نگاه ویژه خداوند در بهمن ماه سال ۵۷ موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود و شان و منزلت مردم ما به طور معجزه آسایی در جهان بسیار تغییر کند.
وی افزود:یکی از نمودهای بازر حقانیت انقلاب اسلامی شهید قاسم سلیمانی و اقدامات او برای ستاد عتبات و ایجاد موکب ها،کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان بود که برکت به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید رهرو مختصات شکل گرفته افکار امثال شهید قاسم سلیمانی باشیم، تصریح کرد: در چهل و سومین سالگرد انقلاب باید یک بازنگری کنیم که چقدر به اصول پایه ریزی شده انقلاب اسلامی نزدیک هستیم و آیا طبق این اصول پیش رفته ایم.
وی ادامه داد: پایبندی به اسلام و قرآن، کمک به محرومان، تاکید به تعلیم و تربیت اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی و دعوت به کار اصول پایه ریزی انقلاب است.
استاندار اصفهان گفت: نباید اجازه فاصله گرفتن از اصول اولیه انقلاب را به کسی دهیم زیرا جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که به خواست مردم افراد بر مسند قدرت می نشینند اما دنیای رسانه ای کشورهای سلطه فضا را برای پیشبرد مولفه اسلامی تنگ می کند.
وی اضافه کرد: بچه های نسل جدید ما  با یک اختلاف نسلی مواجه هستند که ایام دهه فجر می تواند تبیین دین اسلام و مُبین پیروی انقلاب اسلامی باشد.

رییس ستاد بازسازی عتبات اصفهان نیز در این آیین  با اشاره به اجرای ۲۰۰ پروژه و اَبَر پروژه اجرا شده توسط این ستاد اظهار داشت: صحن حضرت زهرا و حضرت زینب و توسعه بین الحرمین بخشی از این اقدامات بوده که بیشتر طراحی های آن توسط هندمندان اصفهان صورت گرفته و با دعوت داوطلبانه مردم شکل گرفته است.
جعفر عسگری با بیان اینکه جایگاه مردم اصفهان در ستاد بازسازی شاخص و الگو است،افزود: در سال گذشته نذور مردم افزایش بسیاری پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: ستاد عتبات عالیات استان اصفهان در توسعه حرم شریفین، کمک رسانی به محرومان و احداث ۱۲۶ موکب اربعین حسینی پس از تهران و خوزستان رتبه سوم مشارکت در ایجاد موکب و نیز خدمت رسانی و پشتیبانی به قشر محرومان را بر عهده داشته است.
وی ادامه داد: همچنین مدرسه سازی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهداء یک هزار و ۴۰۰ کپسول اکسیژن توسط موکب حضرت زهرا(س) خدمات رسانی شده است.
عسگری گفت: یکی دیگر از وظایف ستاد عتبات عالیات ایجاد اشتغال و کارآفرینی است که تا کنون ۱۴۰ دار قالی در شهر تودشک ایجاد و ۵۰۰ بافنده  مشغول به کار شدند.
وی اضافه کرد:یکی دیگر از اقدامات این ستاد ساخت ضریح حرمین شریفین و خدمات رسانی در اربعین با ۴۶ موکب در کربلا بوده است.
رییس ستاد بازسازی عتبات اصفهان گفت: دشمنان با وجود بازسازی های صورت گرفته،اقدامات ساخت حرمین شریفین را زیر سئوال می برند در حالی که  هدف رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است که اگر این رویکرد نباشد نمی توانیم ۲۵ میلیون زائر را در اربعین پذیرش کنیم.

وی با اشاره به اینکه از شهردار و اعضای شورای شهر درخواست کرده ایم در این زمینه ارتباط دوسویه گردشگری و همراهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: بازسازی صحن حضرت زهرا(س)در کربلا، صحن ابا عبد الله حسین(ع) در نیم سرداب و صحن امام باقر(ع)در کاظمین توسط  ۶ استان از جمله اصفهان و سرای سلمان فارسی در دستور کار قرار گرفته است.

ستاد عتبات عالیات اصفهان بیش از ۲۰۰ پروژه و ابر پروژه را به صورت ملی و استانی انجام داده است یا در دست اقدام دارد.

آیین رونمایی از لوسترها و فرش های حرم مطهر امیر المومنین حضرت علی(ع)  به صورت نمادین با پرده برداری از دو فرش به همت ستاد عتبات عالیات اصفهان انجام شد. 

برچسب‌ها ستاد عتبات دانشگاهیان اصفهان ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد عتبات دانشگاهیان اصفهان ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد عتبات دانشگاهیان اصفهان ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد عتبات عالیات انقلاب اسلامی ستاد بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان

علیرضا جیلان اظهار داشت: عوامل طبیعی و غیرطبیعی موجب آسیب به پایه‌های این بنای تاریخی شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان

وی افزود: با ارائه گزارش نهایی دانشگاه اصفهان مرمت و بازسازی پایه میانی این پل بزودی آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است