Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@06:22:52 GMT

بهره مندی بیش از ۲۴ هزار نفر از تسهیلات کارآفرینی موسسه ملل

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۳۷۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این موسسه از ابتدای شهریورماه سال جاری با اعطای تسهیلات از طریق طرح های افق، یکتا کارت،اعتباری، متخصصان و اصناف به۴۸۱ / ۲۴ نفر تسهیلات پرداخت نمود.

 این گزارش می افزاید: متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از طرح های تسهیلاتی موسسه اعتباری ملل می‌توانند به شعب موسسه مراجعه و از مزایای طرح های فوق بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد موسسه اعتباری ملل موسسه اعتباری ملل بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط جوادی: سرزمین ایرانیان (آیلند) الگو و افتخار جمهوری اسلامی ایران است بهره‌ مندی بیش از ۳۱۰۰ نفر از تسهیلات ازدواج موسسه ملل افتتاح غیر حضوری حساب در موسسه اعتباری ملل ۵۹۰ نفر از تسهیلات مستاجرین موسسه اعتباری ملل بهره مند شدند حضور فعال موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه تراکنش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج موسسه اعتباری ملل ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ۱۱ استان منتظر بارش های سنگین باشند صادق محرمی، ستاره اینستاگرامی لیگ کرواسی! افزایش امید در بین مردم، دستاورد بزرگ توافق در وین باشگاه استقلال: با صالح حردانی به تفاهم رسیدیم بیماران سرپایی در کرمان افزایش یافت بررسی عملکرد کگل در صنعت کانه های فلزی / سهم کگل در تلاطم بازگشت به سقف تاریخی آگهی خرید زمین متاورس در دیوار / دروغ یا واقعیت؟ برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته دلار آزاد به کانال ۲۶ هزارتومان وارد شد اولین واکنش ایران به لغو برخی از تحریم های هسته ای تاکید شمخانی بر ضرورت حفظ ظرفیت‌ های هسته‌ ای ایران تجارت ١٥ میلیارد دلاری ایران و چین در سال ٢٠٢١ رفع مشکل خشکی چشم با ورزش بهره مندی بیش از ۲۴ هزار نفر از تسهیلات کارآفرینی موسسه ملل تولید خودروهای تجاری بیشتر شد ماشین لاماری ایما آرین موتور ؛ مشخصات فنی، امکانات قیمت، تجربه رانندگی و سایر ویژگی‌ها تصاویر جدید از نماز خواندن رییسی در کرملین آثار مصوبه مالیات ارزش افزوده بر بازار گواهی سپرده‌های کالایی عرضه ۱۵۵ هزار کیلووات ساعت برق در بازار فیزیکی بورس انرژی ریزش سنگین قیمت برخی خودروهای پرمشتری نقره را برای تحویل خرداد ۱۴۰۱ معامله کنید بررسی وضعیت مراعات پروتکل‌ های بهداشتی در اپیدمی کرونا جدید ترین قیمت اتو بخار (جدول) چگونه هدایای تبلیغاتی سازمانی به معرفی برند شما کمک خواهد کرد؟ بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان؛ کاهش ادامه دارد؟ سازنده ها به بازار مسکن بر می گردند؟ آپارتمان های یک میلیاردی در تهران استخدام سربازان در طرح جدید سربازی چگونه ممکن است؟ قیمت آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟ رابرت مالی: بازگشت به برجام به نفع ایران و آمریکا است صدور پروانه ساختمان پیچیده شد تکذیب مذاکره مستقیم ایران و آمریکا قصر مخفی پوتین دردسرساز شد! + عکس رزرو هتل رشت با ارزان ترین قیمت، فلای تودی وام ودیعه مسکن سال آینده پرداخت می شود؟ امیرعبداللهیان‌ از پشت پرده سفر رییسی به مسکو گفت به صلاح نمایندگان نیست که در حوزه اجرا دخالت کنند فرصت طلایی بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه موتور( بهمن و اسفند ۱۴۰۰) قیمت دلار ۱۶ بهمن ماه۱۴۰۰ ماشین لباسشویی ال جی ۵۱ میلیونی در بازار + جدول چین و ترکیه مسکن حمایتی را می سازند؟ پیشنهاد مجلس برای تهاتر نفت با اتوبوس! یک سناتور آمریکایی بیت کوین خرید قابلیت سامانه بومی معاملات: پردازش ۲۴هزار تراکنش در ثانیه روی یک نماد تعیین حداقل دستمزد بر مبنای حفظ قدرت خرید کارگران کنتور برق همه مشترکان هوشمند می شود جهش‌ های جدید و مرموز اومیکرون مجلس بورس را نمی شناسد؟ / نگاهی به رویکرد اهالی بهارستان نسبت به بازار هند و ژاپن برای خرید نفت ایران پیشقدم شدند تولید نفت عراق کاهش یافت DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موسسه اعتباری ملل موسسه اعتباری ملل نفر از تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،گفتنی است که بیت‌کوین از تورم ایالات متحده سود می‌برد، این ارز دیجیتال ممکن است در حال حاضر بیش از هر موقع دیگری با دلار آمریکا هماهنگ شده‌ باشد. این ایده که بیت‌کوین با افزایش تورم در ایالات متحده افزایش خواهد یافت، ممکن است قدیمی باشد اما در واقع به نظر می‌رسد که اگر ارزش دلار افزایش یابد، می‌تواند به قیمت بیت‌کوین آسیب برساند و برعکس در صورتی که ارزش دلار کاهش یابد می‌تواند به عنوان محرکی برای رشد بیت‌کوین عمل کند.

همانگونه که در لحظه نگارش این گزارش قیمت هر عدد بیت‌کوین پس از انتشار گزارش‌های ناخوشایند از اقتصاد ایالات متحده و کاهش ارزش دلار رشد کرد و از ۶۴ هزار و ۳۳۰ دلار به ۶۴ هزار و ۳۶۰ دلار رسید.

بیت‌کوین ۱۴۰.۰۰۰ دلاری تا پایان سال؟

بیت‌کوین در حال حاضر این پتانسیل را دارد که به بالاترین قیمت در سزح تاریخی دست یابد؛ این اتفاق در صورتی رخ خوهد که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را در دستور کار خود قرار دهد. گفتنی است که افزایش نرخ‌های بهره می‌تواند به ارزهای دیجیتال آسیب وارد کند و جذابیت سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌ را کاهش دهد. این منجر به تغییر اولویت سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری امن‌تر و دور شدن از دارایی‌های با رشد بالا مانند بیت کوین می‌شود. در نتیجه، این موضوع باعث کاهش تقاضا و کاهش بالقوه قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود. در مقابل کاهش نرخ بهره می‌تواند به عنوان محرکی برای رشد بازار ارزهای دیجیتال عمل کند. اما مطمئناً، اگر از سوی فدرال رزرو نشانه‌ای در مورد کاهش نرخ بهره در سه ماهه اخیر وجود داشت، بیت‌کوین در حال حاضر در بالاترین سطح تاریخ معامله می‌شد.

با این حال، در حال حاضر فدرال رزرو برای حفظ نرخ‌های بهره تلاش می‌کند، رویه‌ای که مستقیماً از رشد بیت‌کوین حمایت نمی‌کند. با توجه به اینکه به نظر نمی‌رسد فدرال رزرو نرخ‌های بهره را کاهش دهد، جهش قیمتی برای بیت‌کوین وجود ندارد.

در حال حاضر علی‌رغم برخی موانع کوتاه مدت، می‌توان نسبت به مسیر بیت‌کوین خوشبین بود. جان دیواین، رئیس معاملات OTC در Blockfills در این خصوص گفت:« پس از رویداد نصف‌ شدن پاداش بیت‌کوین و با ورود خریداران جدید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) به بازار، حرکات قابل‌توجهی از سوی بیت‌کوین پیش‌بینی می‌شود. من هنوز در مورد این طبقه دارایی بسیار خوشبین هستم.»

او هدف قیمتی بیت‌کوین را برای سال جاری ۱۴۰.۰۰۰ دلار پیش‌بینی کرده بود و با پایبندی به این هدف قیمتی گفت:«من معتقدم افت‌ها فرصت‌های خرید هستند.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899735

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!