Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از فاکس نیوز، کامیون داران از هلند گرفته تا نیوزیلند و انگلیس و استرالیا با بستن جاده ها سعی در انتقال پیامی آشکار دارند و آن اینکه محدودیت های کرونایی را تمام کنید.

همچنین گروهی از کامیون داران قصد دارند در آمریکا تظاهرات و به نشانه اعتراض به سمت کنگره در واشنگتن حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برایان بریس» از سازمان دهندگان اعتراض آمریکایی ها گفت: تصور می کنم مشاهده شرایطی را شروع می کنید که به یک جنبش بزرگ جهانی برای پایان دادن به این احکام (کرونایی) تبدیل می شود.

وی تاکید کرد که کانادا الهام بخش سراسر جهان برای ایستادگی کردن و مقاومت نشان دادن بوده است.

گزارش ها حاکی است که دستکم یک هزار نفر در نزدیکی ساختمان پارلمان در شهر کانبرا در استرالیا تجمع کردند تا به محدودیت های کرونایی معترض شوند. کامیون داران در نیوزیلند نیز تجمع مشابهی را برپا کردند.

در هلند نیز کامیون داران، رانندگان خودروهای شخصی و رانندگان تراکتور نسبت به محدودیت های کرونایی معترض شدند.

«آرام لمر» صاحب کسب و کار و سازمان دهنده اعتراض ها در اتریش گفت که به همراه دو نفر دیگر متعهد شده اند در روز ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن)، ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو را در قالب کاروانی متشکل از خودروهای شخصی، کامیون، تراکتور و دوچرخه سوار برای اعتراض به وین راهی کنند. این گروه از دولت می خواهند همه محدودیت های کرونایی را لغو کند و استعفا دهد.

نمایندگان اتریشی روز پنجشنبه طرحی را تصویب کردند که مردم اتریش را بر سر دو راهی انتخاب بین واکسن زدن یا قبول جریمه نقدی قرار می دهد.

براساس این گزارش، کامیون داران در انگلیس نیز قصد دارند در نقاط مختلف این کشور اعتراض کنند. کاروان آزادی در اسکاتلند از حومه گلاسکو حرکت می کند و به سمت پایتخت اسکاتلند و سپس لندن به راه می افتد. کاروان آزادی بریتانیا در نقاط دیگر این کشور نیز تجمع خواهد داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا قاره اروپا واکسن کرونا کانادا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قاره اروپا واکسن کرونا ویروس کرونا قاره اروپا واکسن کرونا کانادا محدودیت های کرونایی کامیون داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست