Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۱۸ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ‌بر ۵٣ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه صرف شده است، افزود: این طرح‌ها بیشتر حوزه بهسازی و اصلاح معابر روستایی را می‌شود که در کل استان سمنان به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بابیان اینکه این طرح‌ها در گرمسار، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان، میامی و شاهرود اجرا شدند، ابراز داشت: فضاسازی، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، خیابان‌سازی و آسفالت از جمله اقداماتی بود که در روستاهای این شهرستان‌ها انجام‌شده است.

فلاحی بابیان اینکه تاکنون در ۱۶۸ روستای استان سمنان به مساحت ۵۷۱ هزار و ۴۲۳ متر مربع از محل دریافت و جذب قیر رایگان به میزان ۱۸ هزار و ۷۸۱ تن کار بهسازی و اصلاح معابر صورت گرفته است، تصریح کرد: برای سال جاری نیز مقدار پنج هزار تن قیر به ارزش ۴۸۷ میلیارد ریال برای بهسازی و اصلاح معابر در ۷۰ روستای استان در دست اقدام است.

وی افزود: طی سال جاری اعتباری معادل هزار میلیارد ریال برای بهسازی و اصلاح معابر در ۱۴۰ روستای استان سمنان نیز اجرا و در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر 5419694

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان سمنان دهه فجر آسفالت معابر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر عکس استانها بارش برف افتتاح طرح عمرانی سیستان و بلوچستان بهسازی و اصلاح معابر استان سمنان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد