Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: انتقال ۱۰ نفر از اتباع ایرانی محبوس در زندان‌های عراق به داخل کشور انجام شد.

ناصر عتباتی در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای موافقت نامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق پس از برگزاری جلسه ای با حضور دادستان پیرانشهر و سرکنسول ایران در عراق و نماینده وزیر دادگستری و مسئولین اقلیم کردستان عراق، پس از طی تشریفات قانونی و معاینات پزشکی این اقدام‌ انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این انتقال ۱۰ نفر از محکومین ایرانی زندانی در عراق پس از انتقال به کشور به زندان شهرستان نقده معرفی شدند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این محکومین به علت ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر در کشور عراق دستگیر و محاکمه شده بودند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه