Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه شاواز با تبلیغ و تولید عالی‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع ادکلن‌ها و عطرها، لوازم بهداشت شخصی و همینطور ضمانت بازگشت کالا طی هفت روز، ارسالی با سرعت و ضمانت اصل بودن کالاها تجربه ای عالی از خرید اینترنتی را برای شما محیا می‌سازد.

در فروشگاه شاواز بسیاری از محصولات و برندهای گوناگون در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا دستیابی شما را برای رسیدن به دنیایی از لوازم بهداشتی و آرایشی را آسان‌تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه اینترنتی شاواز اقدام به تولید انواع بسیاری از محصولات مراقبت از مو، لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، اسپری و ادکلن عطر، مراقبت از پوست کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی کرده است. ضمانت بهترین قیمت و پشتیبانی با سرعت قسمتی از خدماتی است که فروشگاه اینترنتی شاواز برای شما فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی شاواز انواع بسیاری از کرم پودرها را کاملا بهداشتی و مناسب با انواع پوست‌ها به مرحله تولید و توزیع رسانده، این کرم پودرها با کارایی مناسب و قیمتی مقرون به‍‌صرفه برای تمامی قشرها در نظر گرفته شده است.

معرفی کرم پودر کالیستا و شون

کرم پودرها یکی از مهمترین محصولات آرایشی هستند که برای زیر سازی میکاپ مورد استفاده هستند. کرم پودرهای کالیستا و شون این کارایی را دارند که سریع پوست را پوشش دهند و عیب‌هایی مانند جای چوش و لک را بپوشانند. اما همیشه نباید پوست دارای جای لک و جوش باشد تا از کرم پودر استفاده کرد. گاهی با داشتن پوست صاف نیز کرم پودر می‌تواند به عنوان یک زیرساز مورد استفاده قرار گیرد.

این برندها با پوست سازگاری بیشتری دارند و دارای پوشانندگی بالایی هستند. همچنین ظاهری مات و طبیعی به پوست می‌دهند. کرم پودر کالیستا و شون روی پوست سبک است و احساس سنگینی به پوست نمی‌دهد.

کرم پودر کالیستا

کالیستا یک برند لوازم آرایشی ایرانی است. که محصولاتشان را در شرکت آریان کیمیا تولید می‌کنند. این شرکت از سال ۱۳۸۱ محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. شرکت آریان کیمیا بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است. شرکت آریان کیمیا با نام تجاری کالیستا محصولات خود را عرضه می‌کند.

بیشتر از ۲۰۰ نوع لوازم آرایشی در این شرکت تولید می‌شود. همه‌ی تولیدات برند کالیستا با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی و با بهترین مواد اولیه اروپایی ارائه می‌گردد. با وجود کیفیت بالا از نظر قیمت نسبت به محصولات خارجی مناسب‌تر است. در ادامه به شرح بعضی از برندهای کالیستا می‌پردازیم.

کرم پودر کامفورت کالیستا: این مدل دارای رنگدانه‌های غنی شده است و دارای شش طیف رنگی مناسب با انواع پوست است. این کرم پودر نقص‌های موجود در پوست را رفع و ظاهر پوست را یکنواخت می‌کند. ماندگاری کرم پودر کامفورت بالا است و باعث می‌شود یک پوشش سبک، بدون داشتن احساس سنگینی در پوست احساس شود. این کرم پودر برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب عمل کرده و ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند.

کرم پودر مات کالیستا: این مدل برای انواع پوست مناسب بوده، یکی از بارزترین ویژگی‌های این مدل ماندگاری بالای آن است. به گونه‌ای که دیگر نیاز به تمدید آرایش نیست. دارای بافت سبک و کرمی است. برای استفاده راحت‌تر قبل از استفاده از کرم پودر، از مرطوب کننده استفاده کنید.

کرم پودر پمپی کالیستا کامفورت: این مدل مانند مدل معمولی کامفورت است و برای همه‌ی پوست‌ها علی الخصوص پوست‌های چرب مناسب است و نقص‌های موجود در پوست را می‌پوشاند. این کرم پودر نیز سبک بوده و برای انواع گوناگون تناژهای پوست مناسب است و پوستی یک دست و صاف را به نمایش می‌گذارد. این کرم پودر برای استفاده روزانه مناسب است.

قیمت مناسب محصولات کالیستا

این محصول چون تولید داخل کشور است دارای قیمتی مناسب است. این محصول را می‌توان از فروشگاههای معتبر مانند فروشگاه اینترنتی شاواز تهیه نمود. 

کرم پودر شون

کرم پودر شون پوشش دهی مناسبی دارد که باعث بسته شدن منافذ پوستی نیز نمی‌شود. این کرم پودر با ماندگاری بالا، باعث ایجاد بافت یک‌دستی بر روی پوست است. کرم پودر شون گیاهی است و با تاکید بر ویژگی‌های سلامتی زیبایی را به همراه دارد.

کرم پودر شون نواقص صورت شما را می‌پوشاند ولی مشکلی در تنفس پوست ایجاد نمی‌کند. این کرم پودر با استفاده از ویژگی‌های جوانه گندم در ساخت خود پوستتان را مرطوب نگه می‌دارد. این کرم پودر بافت یک‌دستی را به پوست شما هدیه می‌دهد و بعد از مدتی استفاده تغییر رنگ نمی‌دهد.

ترکیبات کرم پودر شون

در ساخت این کرم پودر از ترکیبات طبیعی استفاده شده است. جوانه گندم و گلیسیرین استفاده شده در این کرم باعث آبرسانی، تغذیه و ماندگاری کرم پودر است. همچنین از ویتامین E استفاده شده است. روغن کنجد استفاده شده در این کرم باعث لطافت و تغذیه پوست است. این کرم پودر محافظ مناسبی در مقابل تابش فرابنفش می‌باشد که از پیری زود رس جلوگیری می‌کند.

انواع کرم پودر شون

کرم پودر شون دارای دو نوع کرم گیاهی اسموتینگ و دیلی دیفنس است. کرم پودر شون برای انواع پوست‌های چرب و خشک مناسب است. کرم مات اسموتینگ برای استفاده پوست‌های چرب مناسب‌تر است.

کیفیت کرم پودر شون

در فرمول پیشرفته و به روز اروپایی این کرم پودر از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. در نتیجه تولیدات شون نسبت به دیگر تولیدات از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت کرم پودر با توجه به کیفیت بالایی که برخوردار است بسیار مناسب است. مواد اولیه بکار رفته در کرم پودر شون وادراتی است که ماندگاری طولانی روی پوست دارد.

روش استفاده از کرم پودر شون

پوست را به خوبی تمیز کرده، نیم ساعت قبل از استفاده از مرطوب کننده استفاده کنید. در ادامه مقداری کرم پودر را با براش روی پوست پخش کنید.

نحوه استفاده از کرم پودر شون

برای  خرید کرم پودر شون حتما آن را از مراکز معتبر، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین  که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند تهیه نمایید.

کد خبر 656391 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی لوازم آرایشی کرم پودر پوست های چرب استفاده شده کرم پودر کرم پودر انواع پوست روی پوست پوست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد