Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:47:20 GMT

جلسه همه مذاکره‌ کننده‌ ها با آمریکا بدون مقامات ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۹۱۵۵

‍‍‍‍‍‍

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آمریکا برجام نماینده روسیه توافق هسته ای میخاییل اولیانوف مذاکرات وین احیای برجام اخبار مرتبط توییت مذاکره‌کننده ارشد روسیه بعد از دیدار با باقری درخواست چین از ایران و آمریکا همزمان با دور هشتم مذاکرات وین نماینده روسیه: دور هشتم مذاکرات وین، احتمالا دور پایانی باشد برگزاری نشست‌های غیررسمی آمادگی برای ازسرگیری مذاکرات وین مذاکرات به نتیجه می رسد دور جدید یا دور آخر مذاکرات وین / به روز رسانی لحظه ای ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها جلسه همه مذاکره‌ کننده‌ ها با آمریکا بدون مقامات ایران نامزدهای بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد ترامپ و کیم هنوز در ارتباطند احیای برجام تمامی منطقه را به خطر خواهد انداخت نگاهی به قتل‌ های ناموسی در ایران تجارت ۴۱ میلیارد دلاری ایران با همسایگان برنامه‌های اپل برای دستگاه واقعیت ترکیبی فاش شد آخرین نسخه بتا اندروید ۱۲L منتشر شد خطر بدخوابی برای قلب انسان بارش باران در سواحل دریای خزر و دامنه های البرز توییت مذاکره‌کننده ارشد روسیه بعد از دیدار با باقری پرونده‌ های کثیرالشاکی شناسنامه‌ دار شوند سعید جلیلی به دنبال چیست؟ دستور ویژه اژه‌ ای برای یک زندانی ساعت خواب چگونه بر اشتها تاثیر می‌ گذارد؟ هاچ بک ژاپنی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) مسیرهای خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم آزرا ۳ میلیاردی شد + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) ۴۰ ماهواره استارلینک نابود شدند نگرانی ناسا نسبت به افزایش فعالیت‌های اسپیس ایکس هشدار به کشاورزان درباره هجوم ملخ‌ های صحرایی و مهاجر حجم تبادل تجاری در برخی حوزه‌ها ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸ دهم برابر شده است پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۳ بهمن / وقت خرید طلا است؟ بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی اصفهان خوابیدن فک های فیلی + فیلم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ۶ ماه محروم شد تخصیص ۲۰ هزار تن شکر به زنبورداران کشور خرید مسکن حمایتی به صرفه است؟ کاهش سرعت اینترنت عمدی است؟ پیش بینی قیمت دلار برای ۲۳بهمن / حرکت خلاف جهت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی موافقت رهبر انقلاب با عفو ۳۳۸۸ نفر از محکومان آیین آغاز بهره برداری از سه پروژه ذوب آهن اصفهان در حوزه های محیط زیست و مسئولیت اجتماعی زندگی نامزد رونالدو؛ از حقوق ۲۵۰ پوندی تا ۳۴ میلیون فالوئر! ارزش سهام عدالت چرا افت کرد؟ اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان در پی دستور رییسی سیمرغی که پَر پَر شد اجاره خانه در کامرانیه چقدر است؟ رایزنی بایدن با سران ناتو و اتحادیه اروپا در موضوع اوکراین ۲۰ درصد از مبتلایان اومیکرون کودکان هستند باقری اختیار تام و تمام برای اعلام نتیجه مذاکرات دارد پشت پرده اجسام نورانی که در آسمان پورتوریکو مشاهده شدند مذاکره باقری با اولیانوف جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار اعلام شد رکورد ۴۰ ساله تورم در آمریکا شکسته شد عرضه فرآورده های نفتی الکترونیکی می شود برگزاری نشست کشورهای عضو اکو اواسط اسفند خواهد بود هزینه سفر به قونیه، شهر عشق و عرفان چقدر است؟ + جدول دعوت رییسی از مردم برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور لاوروف اطمینان داده که روسیه قصد حمله به اوکراین را ندارد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا برجام نماینده روسیه توافق هسته ای میخاییل اولیانوف مذاکرات وین احیای برجام مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل

اکنون قالب حمل‌ و نقل تجاری نسبتا سبک با وانت‌های شهری که حداکثر توانایی حمل کمتر از 900 کیلو را دارند، انجام می‌شود. در مرتبه بعدی کامیونت های 6 تن و 8 تن و کامیون‌های فورس F210 (بهمن دیزل) با توانایی حمل حدود 10 تن هستند که نیازهای این حوزه را برطرف می‌کنند. در فاصله وانت‌های 1.8 تنی با بارهایی در محدوده 4 تن تمهیدی اندیشیده نشده که خلا موجود، خسارات هنگفتی به منابع محیط زیست، سوخت کشور وارد می‌کند چرا که در شرایط فعلی مصرف کننده ناچار است کامیون‌های بازه‌ی 10 تن را ناقص بارگیری کند. به همین دلایل می‌توان ورود بخش خصوصی به تولید کامیونتی 3.8 تنی را هوشمندانه و متناسب با نیاز بازار دانست. مدیران بهمن دیزل با ورود به این قسمت از بازار، قدرت‌نمایی خوبی خواهند داشت و تا سالیان سال یکه تاز این حوزه خواهند بود.
دلایل زیادی برای استقبال بازار این محصول وجود دارد که مهمترین آن فرسودگی در این رده باربری است. محصولاتی که به عنوان وانت شناخته می‌شوند، اغلب از نظر شاخص‌های فناورانه عقب افتاده‌ هستند و ایمنی بسیار پایینی نسبت به سلامت راننده و حفظ بار دارند. لذا تولید محصولی در این رده با ایمنی بالا و تکنولوژی روز، می‌تواند تحول خوبی در حوزه تجاری ایران باشد.
کشورهای توسعه یافته نیز با تمرکز بر تولید کامیونت‌های 3.5 تا 4 تن تلاش کردند حمل و نقل بارهای کم حجم و سبک را مقرون به صرفه کنند. به واقع در کشورهای پیشرفته، خودروهای پرمصرفی مانند وانت‌های کنونی کشور ما اجازه تردد ندارند و برای شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری تردد این خودروها غیراقتصادی است.
شرکت بهمن دیزل با تمرکز بر خلا بازار حمل و نقل ایران نقش قابل توجهی در حفظ منابع سوختی، بهینه کردن اقتصاد حمل و نقل باری شرکت‌های تولید و رانندگان و همین‌طور حفاظت از محیط زیست برداشته است؛ محاسبات دقیق کارشناسان گواهی می‌دهد که خلاهای موجود در باربری ایران و همینطور عقب افتادگی فناورانه خسارات زیادی به اقتصاد، سلامت و محیط‌زیست وارد می‌کند و ورود بخش خصوصی برای جبران این خلاها می‌تواند در کاهش این زیان‌ موثر باشد.
در خصوص کامیونت 3.8 تن و با توجه به اهتمام بهمن دیزل در به به‌کارگیری فناوری‌های روز می‌توان انتظار داشت این خودروی تجاری نیز از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره ببرند.
همچنین اگر اطلاعات این پروژه دقیق باشد، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می‌توانند امیدوار باشند این محصول نیز همچون F210 از تهویه و امکانات رفاهی مولتی مدیا برای راننده بهره‌ ببرد.
طبق شنیده‌ها، بهمن دیزل تا نیمه اول سال 1403 محصول 3.8 تنی خود را معرفی خواهد کرد و این محصول عضو دیگری از خانواده فورس خواهد بود. این شرکت سال قبل کامیون 12 تن با نام F210 را تولید کرد که از نظر فناوری، ایمنی و امکانات رفاهی تحولی در این رده باری بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900098

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟