Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای شهر سنندج گفت: ‌هم‌اکنون پیماننکاران ۲۵۶ میلیارد تومان از شهرداری طلب داشته و ۴۶ میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان نیز باید برای پرداخت حقوق معوقات نیروهای شهرداری تأمین شود، - اخبار استانها -

فرزاد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج از تلاش برای پرداخت حقوق معوقات نیروهای شهرداری سنندج خبر داد و اظهار داشت: در این روزها دغدغه شهردار و کل اعضای شورای شهر تنها پرداخت حقوق معوقات نیروهای خدوم شهرداری و طلب پیمانکاران بوده تا قبل از پایان سال و در روز عید شرمنده آن عزیزان نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نحوه پرداختی حقوق‌های نیروهای شهرداری سنندج به‌روز است گفت: تنها حقوق یک ماه نیروهای حجمی پرداخت نشده و عده‌ای بسیار کم نیز حقوق دی‌ماه خود را نگرفته‌اند که سعی بر آن است در این هفته معوقات را پرداخت کنیم. 

رئیس شورای شهر سنندج از طلب 256 میلیارد تومانی پیمانکاران از شهرداری سنندج خبر داد و تصریح کرد: برای پرداخت بدهی پیمانکاران شهرداری در گام نخست 5میلیارد تومان را این هفته به صورت مسکن مقطعی در بین آنها پرداخت کرده و اکنون نیز دو قطعه زمین را برای فروش در مزایده که هفته آینده برنده آن مشخص خواهد شد، گذشته تا طلب آنها را پرداخت کنیم

وی از سعه صدر پیمانکاران به‌عنوان بازوان اجرایی شهرداری تشکر کرد و افزود: امیدواریم به زودی از شرمندگی آنها در بیاییم، گرچه بنای اشاره به کارهای ناتمام و بدون پشتوانه دوره مدیریت گذشته شهرداری را نداشته و نقد هم به بنده که عضو پنجمین دوره شورای شهر سنندج بوده، وارد است اما هیچ کدام از طلب این پیمانکاران مربوط به این دوره شهرداری نیست.

زارعی با اشاره به اینکه شهرداری سنندج ماهانه 18 میلیارد و 500 میلیون تومان حقوق پرسنل پرداخت می‌کند، اذعان کرد: هم‌اکنون علاوه‌بر این میزان بدهی حقوق معوقات نیروهای شهرداری، دو برابر و نیم این مبلغ نیز باید برای عیدی کارکنان پرداخت شود.

وی با ذکر اینکه هم‌اکنون 46 میلیارد و 250میلیون تومان نیز باید برای پرداخت حقوق معوقات نیروهای شهرداری تأمین شود، عنوان کرد: وضعیت شهرداری نیز همانند وضعیت جامعه مناسب نیست اما تمام تلاشمان این است که معوقات را پرداخت کرده تا کسی شرمنده زن و بچه‌اش نشود.

رئیس شورای شهر سنندج در پاسخ به اظهارات خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «پرداخت حقوق معوقات نیروهای شهرداری کاری شاه‌کار که نبوده که شورای شهر یا شهرداری برای این نیروهای خدوم انجام می‌دهید، بلکه یک وظیفه است که باید به‌موقع و ماهانه نیز انجام بدهید نه با چند ماه تأخیر!» توضیح داد: قطعاً همینطور است اما در این دوره زمانی که مدیریت شهرداری تحویل داده شد، حقوق 3ماه نیروها و 7 ماه حجمی‌ها پرداخت نشده بود و به روز رسانی آن در این شرایط وضعیت اقتصادی و درآمد پایین، کار بسیار سختی بود.

رئیس شورای شهر همدان: شهرداری باید زمینه‌های ایجاد بازارچه‌ها برای عرضه کالاهای شب عید را فراهم کندعضو شورای شهر مشهد: همکارانم در شهرداری فشارِ کاری را به جان می‌خرند تا مردم احساس راحتی کنند

زارعی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در گذشته اضافه‌کار برخی از نیروهای شهرداری سنندج بیشتر از حد معمول پرداخت و به یک حق تبدیل شده بود، افزود: هم‌اکنون در حال ساماندهی این وضعیت بوده و یقیناً از ابتدای سال آینده تمام ورود و خروج‌ها ثبت و رصد و عدالت نسبی اجرا و حق به حق‌دار خواهد رسید.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر سنندج رئیس شورای شهر شهرداری سنندج میلیارد تومان برای پرداخت هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر