Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:40:18 GMT

۳ عضو حادثه خانوادگی مهاباد فوت کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۹۸۳

۳ عضو حادثه خانوادگی مهاباد فوت کردند

مهراب پوراکبر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفته گذشته یک مرد در مهاباد به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی کرد که متأسفانه در این حادثه پدر این فرد، کودک شش ساله و خودش فوت کردند.

هفته گذشته در یک حادثه هولناک پدر یک خانواده بر اساس اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی کرد که در این حادثه سر به دلیل اصابت گلوله به سر کودک شش ساله وی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر خانواده بعد از حادثه، با همان اسلحه پس از شلیک به پدرش به زندگی خود پایان داد.

در این حادثه هر سه عضو خانواده جان باختند، علت این حادثه اختلافات خانوادگی عنوان شده است.

کد خبر 5426237

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل مهاباد تیراندازی ویروس کرونا بوشهر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه 22 بهمن دهه فجر عکس استانها اردبیل آیین اعتکاف بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری