Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: تابلوی قزوین در دفاع مقدس، بی جایگزین است و این تابلو جز برای قزوینی ها در هیچ جایی اتفاق نیافتاده و اتفاق نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی آدرس درست ندهیم و معنای جنگ را درک نکنیم، دچار اشتباه می شویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان بیان کرد: شاید بتوان گفت کربلای ۴ برای قزوینی ها، به نوعی عاشورای حسینی است. ۱۸ رزمنده که برادر بودند و ۱۰۴ شهید قزوینی به خط زدند و بخشی تنها برگشتند و بخشی هر دو شهید شدند. در یک نگاه به کربلای ۴ قزوینی ها، چراغ راهی برای پیمودن مسیر است.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در مورد عملیات کربلای ۴ ناگفته های زیادی وجود دارد، در صورت گذر یا عدم گذر از ام الرصاص، باز هم پیروز بودیم و به تعبیر شاعر آیینی، در گودال قتلگاه هم می‌شود عزیز بود، این راه سلوک شهداست.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که امروز صدام و ایادی او کجا هستند و شهدا کجا هستند، تصریح کرد: حقیقت کربلای ۴ و شکست هیمنه‌ آمریکا را در فضای مجازی پر کنید. ما پیروزیم، چون در قله قرار داریم. شهدا به حقیقت رودخانه عاشورا پیوستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان افزود: دیگر جنگی اتفاق نخواهد افتاد تا فرزندان این ملت همچون ابوترابی‌ها در چنگال اسارت صدام معلم تربیت فرزندان این مرز و بوم بشود، نمی دانیم خداوند چه معامله‌ای با جسم نحیف مرحوم علی اکبر ابوترابی کرده بود که برکت وجودش در تمامی اردوگاه ها احساس می‌شد.

وی گفت: ستاره بی جایگزین دیگر خلبان شهید حسین لشگری بود که ۱۸ سال بعد از پایان جنگ در اسارت دشمن ماند. سرلشگر شهید حسن پور، فرمانده بی بدیل عملیات خیبر در لشگر علی بن ابیطالب چه نبردی را به رخ کشید، به قول سردار محسن رضایی فرمانده سپاه وقت، شهیدان حسن‌پور و مهدی زین الدین جرات جنگیدن در روز را به سپاه دادند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: وقتی که از حقیقت جنگ و دفاع مقدس فاصله بگیریم، ناگهان عده ای ناجوانمردانه وارد عرصه خواهند شد، وقتی دفاع مقدس را در حد خاکریز و مرز کوچک کنیم القاء می‌کنند که خود را "شهیدان وطن" بنامیم."وطن" متن، بطن و باور قلبی ما است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان تصریح کرد: جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران از موانع گذشته است، باید غوغایی به پا کرد و بیان معارف جنگ را به این چند روز در فضای مجازی محدود نکنیم. باید فرهنگ غنی دفاع مقدس را که یکبار تمامی زیبایی‌های آن را تجربه کرده ایم و به وسیله‌ آنها موفقیت را بدست آوردیم به نسل امروز جامعه منتقل کنیم، به تعبیر حاج قاسم سلیمانی حکومت عدل الهی و و اوج ویژگی‌های آن دوران یک بار در دفاع مقدس متجلی شد.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: اکنون جامعه نیازمند این برادری ها و ایمان و ارادت‌ها است، در زمان جنگ کسی را به فرماندهی انتخاب می کردند که جان برکف و ایثار گر باشد، نه اینکه عضو گروه یا جناحی باشد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه صاحب الامر سردار رفیعی آتانی استان قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر عج رفیعی آتانی دفاع مقدس کربلای ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند