Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:29:51 GMT

فروشندگان دلار روانه بازار می شوند؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۸۷۹۲

فروشندگان دلار روانه بازار می شوند؟

 


به گزارش تابناک به نقل از اقتصادنیوز، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد صعود قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در سومین روز هفته جاری با ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز یکشنبه ۱۵۰تومان رشد کرده بود.

ردپای توافق هسته ای در بازار ارز
روز گذشته یک شایعه درباره احتمال سفر وزیر امور خارجه به وین و دستور معرفی خبرنگار وزارت خارجه به رسانه‌ها جهت همراهی با امیر عبداللهیان برجسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که زود تکذیب شد اما از نگاه بازیگران بازار دلار ایران می توانست خبر از قطعیت حصول توافق در روزهای آینده دهد.

این درحالی است که مقام های آمریکایی به وال استریت ژورنال گفتند بازگشت به توافق هسته ای با انعقاد توافق در وین طی ۲ روز آینده محقق می شود. بازگشت به توافق هسته ای شامل پروتکلی برای لغو تحریم های ایران خواهد بود.

قیمت دلار تا کجا کاهش می‌یابد؟ | پیش بینی قیمت دلار بعد از توافق احتمالی
دیروز همچنین برخی رسانه ها اعلام کردند که در صورت احیای برجام قیمت دلار تا کانال ۱۸ هزار تومان ریزش می کند اما این خبر مورد توجه معامله گران قرار نگرفت. برخی از تحلیگران معتقدد اگر توافق برجام انجام نشود احتمالا دلار به بالای ۳۰ هزار تومان برگردد.

به عقیده معامله گران در صورتی که نرخ دلار امروز در مرز ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود تعدادفروشندگان در بازار دلار افزایش می یابد.

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز سوم اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم
قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی ۷ هزار و ۸۵ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز دوشنبه ۴۵ تومان افت کرده بود. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی
قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی روز گذشته وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد. اسکناس آمریکایی دیشب بر روی ۲۶ هزار و ۱۰۰تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب ۳۸۰ تومان گران شده بود. در معاملات پشت خطی یکشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان قرار داشت. بنابراین معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز سه شنبه سوم اسفند ۱۴۰۰ را صعودی پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات
در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت شنبه شب ۳۰۰ تومان رشد کرده بود. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز سه شنبه سوم اسفند بر مدار صعود قرار می گیرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس هرات دلار ارز مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب، یادداشتهایِ رسانه ای مرحوم محمد سرورِ رجایی، نویسندهِ افغانستانی، به دستِ دوستانش گردآوری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد