Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و فجر شهید سپاسی در تاریخ فوتبال خود بازیکنان و مربیان نام آشنای مشترک زیادی داشته اند که نام این نفرات را با هم مرور می کنیم

استقلال و فجرسپاسی بازیکنان مشترک زیادی داشته اند. 

به گزارش طرفداری، مهم ترین بازیکنان مشترک تاریخ این 2 باشگاه مردانی مثل سیاوش اکبرپور، هاشم بیگ زاده، سید مهدی رحمتی، محمود فکری، محمد خرمگاه، علی سامره و هادی طباطبایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم مشترک مورد اشاره نفرات زیر حضور دارند.

دروازه بان ها: مهدی رحمتی، هادی طباطبایی، پرویز برومند و رشید مظاهری

مدافعان: هاشم بیک زاده، علی انصاریان، محمود فکری، مجتبی حق دوست، محمدخرمگاه، میثم مجیدی و محمد دانشگر

خط میانی: محمد مهدی نظری، فرشید اسماعیلی، ایمان باصفا، امید رضا روانخواه، عباس محمدرضایی، حسین کاظمی و مسعود ریگی

خط حمله: جابر انصاری، فرزاد حاتمی، علی علی زاده، علی سامره، آرمان رمضانی، ایمان موسوی، بهمن طهماسبی، محمد قاضی و سیاوش اکبرپور

تیم منتخب تاریخ استقلال و فجر سپاسی:

دروازه بان: مهدی رحمتی

مدافعان: هاشم بیک زاده، محمود فکری و علی انصاریان و محمد خرمگاه

حط میانی: امیدرضا روانخواه، فرشید اسماعیلی و حسین کاظمی

خط حمله: علی سامره، سیاوش اکبرپور و محمد قاضی

در این تیم تاریخی می توان از منصور پورحیدری فقید به عنوان سرمربی نام برد که در سالهای 76 و 77 هدایت فجر را در مسابقات فوتبال لیگ کشور عهده دار بود.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟