Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@01:29:09 GMT

اتفاق جدید در استقلال؛ آشتی، بعد از قهر جنجالی؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۵۳۴۹

اتفاق جدید در استقلال؛ آشتی، بعد از قهر جنجالی؟

فرارو: استقلال در آستانه بازی هفته نوزدهم و در جدال برابر فجرسپاسی با اتفاقات ناخواسته‌ای روبرو شده است. قبل از آنکه مشخص شود این تیم در دیدار برابر فجر نمی‌تواند از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند استفاده کند، ارتباط کاپیتان و سرمربی تیم به هم خورد و فرهاد مجیدی، وریا غفوری را در اختیار باشگاه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، ظاهرا وریا غفوری بعد از اینکه پی می‌برد در ترکیب اصلی استقلال برابر فجرسپاسی حضور ندارد با رفتاری اعتراض‌آمیز کاورش را پرت می‌کند و تمرین را ترک می‌کند. این رفتار باعث شده تا فرهاد مجیدی خیلی سریع، کاپیتان را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دهد. به این ترتیب، این تیم در بازی امروز علاوه بر دو مدافع میانی اصلی، وریا غفوری را هم به دلیل کدورت موجود در اختیار ندارد.

با وجود قهری که به تازگی در مجموعه آبی رخ داده، اما به نظر می‌رسد این موضوع قرار است به سرعت حل و فصل شود. آنطور که «همشهری» نوشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال سخت پیگیر است تا شرایط ایده‌آل این روز‌های تیمش را حفظ کند و اجازه ندهد مسائل حاشیه‌ای تیمش را دچار مشکل کند. در همین راستا او شرایط را به شکلی فراهم کرده تا بعد از بازی با فجرسپاسی جلسه‌ای با حضور کاپیتان و سرمربی تیمش برگزار کند و با رفع سوءتفاهم‌ها زمینه بازگشت وریا غفوری به تمرینات را فراهم کند. با توجه به اینکه هم وریا غفوری و هم فرهاد مجیدی به‌دنبال این هستند که استقلال هرطور شده با حفظ صدرنشینی در این فصل به‌عنوان قهرمانی برسد، به‌نظر می‌رسد ایجاد تفاهم و آشتی میان آن‌ها کار سختی برای مدیرعامل استقلال نیست. آن هم در شرایطی که آجورلو خودش شخصا وارد گود شده تا زودتر این موضوع را حل کند. او بسیار امیدوار است این حاشیه‌ها را بعد از بازی با فجرسپاسی کاملا جمع کند، اما اگر به هر دلیلی بعد از بازی این اتفاق نیفتاد مطمئنا طی چند روز آینده این موضوع حل خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وریا غفوری فرهاد مجیدی استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه