Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن سنگان در منطقه‌ای محروم و مرزی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن با ظرفیتی معادل تولید ۲.۵ میلیون تن در سال با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و یعقوب نظری استاندار خراسان رضوی در منطقه سنگان در شهرستان مرزی و محروم خواف افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارخانه عظیم که با سرمایه گذاری ۳۶۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای بیش از ۲ هزار نیروی جوان و متخصص فراهم کرده است.

تولید ۲.۵ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن در سال توسط این کارخانه، ۱۰ درصد به میزان تولید کنسانتره سنگ آهن در کشور اضافه می‌کند.

با بهره برداری از این کارخانه که تمامی مراحل طراحی، نصب تجهیزات و راه اندازی با تکیه بر توان متخصصان ایرانی انجام شده، صرفه جویی ارزی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان می‌آورد و از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تولید کنسانتره سنگ آهن تولید کنسانتره سنگ آهن بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور