Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ کشور صبح جمعه ۶ اسفند ماه سال جاری با حضور ۵ هزار و ۴۱۳ داوطلب در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۱ کشور در ۹۶ شهر، ۱۸۹ حوزه اصلی و ۵۹۷ حوزه فرعی با بکارگیری ۵۹۰۵ سالن و کلاس بزرگ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در صبح روز جمعه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبان شرکت کننده استان گیلان در این آزمون، ۵ هزار و ۴۱۳ نفر می‌باشند که از این تعداد ۲۸۷۳ نفر داوطلب مرد و ۲۵۴۰ نفر داوطلب زن هستند و آزمون آن‌ها در ۴ حوزه دانشگاه گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و بندر انزلی و آموزش و پرورش انزلی برگزار می‌شود.

ضمن دعوت از داوطلبان به مطالعه دقیق راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، به اطلاع می‌رساند در‌های حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه گیلان سازمان سنجش آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده

پیکر مطهر سرباز شهید حجت کاروان واجاری به تازگی تفحص و با آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهید گیلانی دوران دفاع مقدس ٢٩ آذر ۱۳۶۶ در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر مطهرش به تازگی تفحص و پس از گذشت ٣۷ سالبه میهن اسلامی بازگردانده و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گفته محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد. 

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده این شهید والامقام در روستای سیاهکش بخش چابکسر این شهرستان خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد