Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی عصر امروز پنجشنبه به همراه آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان دربازدید از روند عملیات اجرای سد مخزنی پلرود رحیم آباد شهرستان رودسر اظهار داشت : از محل اعتبارات سفر آیت الله دکتر رئیسی  مبلغ یک صد میلیارد تومان اعتبار نقدی به این پروژه اختصاص داده شد که از این میزان ۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ و مابقی در سال ۱۴۰۱ پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ضرب الاجل یک هفته ای به مسئولان مربوطه برای تعیین تکلیف وضعیت روستای آزارکی  در محدوده سد داده ام، اظهار کرد: در زمینه تعیین وضعیت تملک زمین ها و خانه هایی که در محدوده سد قرار دارد باید به زودی تصمیمی اتخاذ و زمین ها خریداری و آزادسازی شده و این کار باید بصورت جهادی انجام شود.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اینکه طبق نظر پیمانکار با اعتباری که اختصاص داده شده تا دو سال آینده سد آماده بهره برداری می شود، گفت: انتظار داریم جاده دسترسی سد قبل از بهره برداری پروژه آماده شود.

وی تصریح کرد: از همه عوامل دست اندرکار اجرایی این پروژه می خواهم بصورت جهادی کار کنند زیرا مردم ما بیشتر از این نمی توانند منتظر بمانند.

استاندار گیلان در پایان بازدید به فرماندار رودسر دستور داد با توجه به درخواست های مردمی، بلافاصله از جاده دسترسی بالادستی سد بازدید و بررسی های لازم انجام شود

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

سد مخزنی پلرود یکی از طرح های بزرگ تامین آب استان است که با هدف تنظیم آب رودخانه پلرود بعنوان دومین رودخانه بزرگ گیلان و استفاده از آن جهت تامین نیاز آبی بالغ بر ۳۳ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی منطقه ( پلرود و شلمان رود) اجرا می شود.

با اجرای طرح مخزنی پلرود، علاوه بر تامین آب باغ های چای، نیاز آب شرب هشت شهر شرق گیلان از جمله لنگرود، رودسر، چابکسر، کلاچای، املش، کومله، واجارگاه و رحیم‌آباد به میزان ۴۰ میلیون متر مکعب در سال تأمین می شود.

عملیات اجرایی این پروژه از فروردین ماه سال ۱۳۸۹ آغاز شده است.

برچسب‌ها رشت شرکت آب منطقه ای گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شرکت آب منطقه ای گیلان گیلان رشت شرکت آب منطقه ای گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش خبر تفحص پیکر پاک سرباز شهید «‌حجت کاروان واجاری» را با حضور در منزل شهید، به خانواده‌اش در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد.

وی تصریح کرد: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، 29 آذر سال 1366 در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت 38 سال، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

محمد رضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت: پیکر مطهر این شهید، روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز