Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@03:12:40 GMT

خرید فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۶۳۸۴

به گزارش وبسایت Fits Small Business، بیش از 71% بیزنس‌های کوچک، دارای وبسایت هستند. این در حالی است که 70 تا 80 درصد آدم‌ها، این روزها گرفتار تغییر الگوی خرید شده‌اند و پیش از خرید محصول یا مراجعه حضوری به یک فروشگاه، ترجیح می‌دهند وبسایت آن‌ها را زیر و رو کنند.

در چنین شرایطی، راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به اندازه چیدن ویترین مغازه‌ حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خرید فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد و چگونه می‌توانیم وبسایت آنلاین برند خودمان را راه بیندازیم؟

اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، به شما قول می‌دهیم ابتدا نگاه جامعی از نحوه راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی آنلاین پیدا خواهید کرد. پس از آن در کنار هم می‌خوانیم که مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای داشتن یک وبسایت فروش آنلاین کدام است.

پیش از آنکه متوجه شویم خرید فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد، این مطلب را با یک سؤال اساسی آغاز می‌کنیم؛ چگونه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

روش اول؛ یادگیری طراحی سایت

یادگیری طراحی سایت و دیزاین یک وبسایت فروشگاهی برای کسب‌وکارمان، ساده‌ترین روشی است که برای آغاز فروش اینترنتی می‌توانیم انتخاب کنیم.

برای آنکه بتوانیم وبسایت فروشگاهی کارآمدی داشته باشیم، دانستن قواعد UI,UX Design، اصول سئو، طراحی ریسپانسیو و از همه مهم‌تر، فراهم‌کردن یک تجربه کاربری ایده‌آل برای مخاطبانمان اهمیت زیادی دارد.

شما می‌توانید صفحه طراحی وبسایت آژانس خلاقیت وبسیما، بزرگترین آژانس ارائه‌دهنده خدمات سئو و طراحی سایت در کشور را الگویی برای یک طراحی سایت فروشگاهی ایده‌آل در نظر بگیرید.

اگرچه یادگیری طراحی سایت و اجرای شخصی پروژه از نظر هزینه مقرون‌به‌صرفه است، با این حال یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های آن برای شما، زمان خواهد بود. برای آنکه بتوانید در دوره‌های آموزشی طراحی سایت شرکت کنید و با آزمون و خطاهای متعدد به نقطه مناسبی برای آغاز کار خود برسید، حداقل به فرصتی شش ماهه احتیاج خواهید داشت.

در چنین شرایطی، پس از بازگشت به فضای وب و آنالیز رقبا ممکن است متوجه شویم رقبای جدید، اضافه و رقبای قدیمی، قدرتمند‌تر شده‌اند.

اگر چندان علاقه ندارید زمان را از دست بدهید، دو پیشنهاد بعدی این مقاله برای شما جذاب‌تر خواهند بود.

روش دوم؛ استفاده از قالب‌های آماده

دومین راهی که برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی پیش رویمان داریم، خرید قالب‌های آماده است. این قالب‌های CMS با ویژگی‌های خاص و مختلف خود، رنج قیمت متنوعی را نیز شامل می‌شوند. بنابراین اگرچه استفاده از قالب‌های آماده هزینه بیشتری نسبت به یادگیری طراحی سایت دارد، با این حال منجر به صرف زمان کمتری خواهد شد.

اما معایب استفاده از قالب‌های آماده چیست؟

قالب‌ سایت آماده؛ با سئو سایتتان خداحافظی کنید!

یکی از مهم‌ترین اصول طراحی فروشگاه اینترنتی، ریسپانیسیوبودن وبسایت است. قالب‌های آماده معمولاً دو مشکل اساسی دارند که می‌توانند سئو سایت شما را نابود کنند.

اول آنکه سنگینی این قالب‌ها سرعت سایت شما را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهند و باعث افزایش نرخ خروج کاربران از صفحه می‌شوند.

و دوم آنکه پیش‌فرض‌های کلی این قالب‌ها، باعث می‌شود نیازهای وبسایت فروشگاهی شما در نظر گرفته نشود.

بنابراین اگر سئو سایت و کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل (SERP) برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است سومین و آخرین راهکار برای برپایی یک فروشگاه اینترنتی را در ادامه بخوانید.

روش سوم؛ دریافت خدمات از شرکت های طراحی سایت

سومین روش و شاید بهترین روش برای بیزنس‌هایی که به دنبالِ داشتن یک سایت حرفه‌ای و ایجاد یک هویت دیجیتال هستند، دریافت خدمات از شرکت‌های طراحی سایت است.

اگرچه هزینه این روش نسبت به دو روش قبلی بیشتر است، با این حال مزایای غیر قابل انکاری دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سرعت بالای خدمات طراحی سایت؛ زمان را مغتنم بدانید

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات طراحی سایت، بازه‌های زمانی مختلفی برای انجام پروژه‌های شما در نظر می‌گیرند. با این حال دریافت خدمات از برندهای معتبر و خوش‌قول مانند آژانس خلاق وبسیما، می‌تواند میزان این انتظار را به حداقل برساند.

وبسیما با بازه حداکثر 60 روزه برای خدمات طراحی سایت خود می‌گوید:

«ما بیشتر از شما برای موفقیت عجله داریم .هدف وبسیما موفقیت تمامی مشتریان‌ است. تلاش می‌کنیم که مشتریان وبسیما، در حوزه کاری خود به رهبر بازار در فضای آنلاین تبدیل شده و جشن این موفقیت را با هم برگزار کنیم.»

توسعه‌پذیری؛ پتانسیل‌های رشد را دست کم نگیرید

هر برند در دنیای واقعی، قابلیت رشد دارد. اما فضایی برای رشد و اضافه‌شدن حوزه فعالیتی برند، قابلیتی‌ست که معمولاً طراحان سایت آن را فراموش می‌کنند.

وبسیما با بیش از 10 سال سابقه درخشان و همکاری با بزرگترین برندهای ایرانی، این نیاز را به‌خوبی شناخته و در پروژه‌های طراحی سایت خود توجه ویژه‌ای به آن دارد.

بهترین خروجی با توجه به هزینه

اگرچه در دریافت خدمات از شرکت‌های تخصصی طراحی سایت شما را متحمل هزینه نسبتاً زیادی می‌کند، با این حال صرف چنین بودجه‌ای مانند یک سرمایه‌گذاری است.

روش‌های سنتی تبلیغات می‌توانند رشد شما را در بازه‌های زمانی مشخص افزایش دهند؛ با این حال داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و فعالیت مستمر در آن، کسب‎وکار شما را برای همیشه زیر و رو خواهد کرد.

برای آنکه با عوامل تعیین این هزینه بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به صفحه قیمت سایت فروشگاهی در وبسایت وبسیما بزنید.

طراحی سایت منطبق بر استانداردهای سئو

به گزارش وبسیما، 93% از خریدهای اینترنتی تنها با یک جستجوی ساده در بستر وب آغاز می‌شوند. برای آنکه بتوانید سهم بالایی از کلیک کاربران را به خود اختصاص دهید، داشتن یک بستر فنی مناسب در طراحی سایت حرف اول را می‌زند.

آژانس خلاقیت وبسیما با تمرکز بر ریسپانسیوبودن سایت، سرعت بالا، نشانه‌گذاری‌های صحیح و هدفمند و امنیت اطلاعات سایت، بهترین خدمات طراحی سایت را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

علاوه بر آن، شما می‌توانید از خدمات سئو وبسیما، مانند طراحی استراتژی سئو، بازاریابی محتوایی و لینکسازی خارجی نیز استفاده کنید تا در صدر نتایج گوگل بدرخشید.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

آیا مایلید هویت دیجیتالی خود را به حرفه‌ای‌ترین و زیباترین شکل ممکن در ذهن مخاطبانتان ثبت کنید؟ پس بهتر است سؤال خود را از «خرید فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد؟» به «هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟» تغییر دهید.

در زمان نگارش این مقاله، هزینه طراحی سایت با توجه به نیازهای بیزنس شما چیزی حدود 40 الی 60 میلیون خواهد بود. با این حال پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت جزئیات و کسب مشاوره در زمینه خدمات طراحی سایت، به‌صورت مستقیم و از طریق شماره تلفن 91077701 با آژانس وبسیما در ارتباط باشید.

وبسیما؛ مجری صفر تا صد رویای ستاره‌شدن در فضای وب!

همه مشتریان وبسیما طلایی هستند. در آژانس خلاقیت وبسیما، هیچ چیز مهم‌تر از درخشیدن برند شما در میان رقبا نیست. به همین دلیل آژانس خلاقیت وبسیما با رعایت اصل امانت‌داری و اخلاق حرفه‌ای، پروژه کسب‌وکارهای یکسان را اجرا نمی‌کند.

در همین راستا اگر مایلید تک‌ستاره روشنی باشید که در میان رقبا خوش می‌درخشد، کافی‌ست از طریق آدرس Websimma.com یا شماره تماس 91077701 با مجریان رویای خود در ارتباط باشید.

منبع: الف

کلیدواژه: یک فروشگاه اینترنتی یادگیری طراحی سایت خدمات طراحی سایت وبسایت فروشگاهی دریافت خدمات قالب های آماده سایت فروشگاهی یک وبسایت برای آنکه داشتن یک حرفه ای قالب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای