Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تهاجم دشمن به ارزش‌های نظام اسلامی گفت: دشمن پروژه اقتدار نظام از جمله سپاه پاسداران را مورد هدف قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان ویژگی این ماه با عظمت را برشمرد و اظهار داشت: باید از ماه پیامبر گرامی اسلام (ص) در تقویت معنویت انسان‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بوشهر معنویت را نیاز اصلی جوانان و خانواده‌ها دانست و بیان کرد: ایام شعبان فرصت مهمی برای تقویت معنویت است که باید در ایام جشن این ماه در راستای شناخت زندگی ائمه طهارت علیه‌السلام بهره برده شود.

وی اتصال جشن میلاد ائمه طهارت علیه‌السلام در ایام ماه شعبان به جشن میلاد منجی عالم بشریت (عج) را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سوم و چهارم ماه شعبان میلاد با سعادت امام حسین علیه‌السلام و ابوالفضل علیه‌السلام به نام روز پاسدار و جانباز تعیین شده است.

دشتی افزود: در اعیاد شعبان همه باید برای برپایی جشن‌های سرور و شادمانی اقدام کنند تا بتوانیم از این فضا برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با سیره اهل بیت (ع) استفاده کنیم.

امام جمعه موقت بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که دشمن ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد هجمه و هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: پاسداران در دفاع از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب پیشگام و جان بر کف هستند و در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

دشتی با تأکید بر حفظ و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: افتخار انقلاب و نظام اسلامی به پاسداران و جانبازان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان اقتدار و عزت نظام اسلامی را هدف قرار داده است تأکید کرد: بیشترین دشمنی‌های معاندان نظام و استکبار جهانی برابر ارزش‌های مهم نظام از جمله سپاه پاسداران است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن می‌خواهد سپاه را با لجن پراکنی لکه‌دار کند و جایگاه مهم آن را زیر سوال ببرد.

وی با تأکید بر توجه به جهاد تبیین در برابر اهداف دشمنان خاطرنشان کرد: دشمن پروژه اقتدار نظام از جمله سپاه پاسداران را مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه جهاد تبیین در جامعه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه اکنون دو جبهه شرق و غرب در جنگ اوکراین با روسیه مقابل هم قرار گرفته‌اند افزود: 2 گروه قدرتمند در برابر هم صف کشیده‌اند و 2 جبهه مقتدر شرق و غرب در برابر هم قرار گرفته‌اند اگر تقدیر الهی باشد به نفع نیروهای مظلوم و جبهه انقلاب است.

امام جمعه کاشان: چهره واقعی آمریکا امروز آشکارتر شده استامام جمعه موقت اهل سنت ارومیه: برای رسیدن به سعادت و خوشبختی در جامعه باید به همنوعان کمک کردامام جمعه کرج: نقش سپاه در شکست سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ستودنی است

دشتی با بیان اینکه ما در این جنگ بی‌طرف هستیم خاطرنشان کرد: ما ضرورتی بر حضور در این جنگ نمی‌بینیم و در این میان ممکن است مظلومان خونشان ریخته شده باشد و ما این را نمی‌پسندیم اما ما جبهه استکبار غرب را قبول نداریم.

وی با تأکید بر مخالفت از جبهه استکبار غرب افزود: نظام اسلامی آسیب به مظلومان و ریختن خون آنان را در هیچ جنگی نمی‌پسندد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: امید می‌رود با فضایی که اکنون در ابعاد سیاسی، امنیتی در جهان ایجاد شده سال جدید همراه با اخوت، قدرت و اقتدار جبهه مقاومت باشد و انسان‌های مظلوم جهان نفسی بکشند و جبهه طاغوت تضعیف شده باشد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت بوشهر هدف قرار داده انقلاب اسلامی علیه السلام نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند

امام جمعه رشت ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ماجرای اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) ضمن تشکر از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسراییل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت عدل در تعاملات اجتماعی اظهار داشت: خداوند در آفرینش انسان، عدل را رعایت کرده است؛ طبق روایات منظور از عدل رعایت انصاف در زندگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت 11 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: 14 میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه لوازم زندگی‌ مردم محصول رنج و زحمت کارگر است تصریح کرد: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را 89 روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و لذا همه کسانی‌که درصدد جذب‌ کارگر هستند باید به امنیت شغلی وی توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی بودند تصریح کرد: ایشان در عین حال که به آموزه‌های اسلامی پایبند و‌ معتقد بودند، یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام‌عیار بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان تصریح کرد: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهگ جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود و لذا یکی از دستاوردهای سفر رییس‌جمهور به این کشور‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است افزود: دشمن در تلاش بود روابط میان دو کشور تیره شود و این موضوع توسعه اقتصاصی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

امام جمعه رشت با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاه‌های خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/612

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم