Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز جمعه در جلسه هیات امنای دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در اصفهان اظهار داشت: بمنظور تبیین مولفه های هویتی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان باید مانع آسیب ها شویم .

مرتضوی افزود: باید جهاد تبیین در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت که  مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، در دستور کار جدی دانشگاه ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اصفهان گفت: افق های پنج ساله برای دانشجویان در دانشگاه تعیین شود تا بدانند که در آینده در چه جایگاهی از دانشگاه قرار دارند و چه نقشی در جامعه می توانند ایفا کنند.  

وی، نهادینه کردن ارزش ها را گمشده مسائل تربیتی در دانشگاه ها عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد شوق امید و انگیزش در نسل جوان و نوجوانان ضروری است.

رییس دانشگاه اشرفی اصفهانی نیز گفت: با توجه به جنگ ترکیبی که امروزه در کشور شاهدیم  دانشگاه ها مکلف به جهاد تبیین در مقابل جنگ رسانه ای شده اند.  
رضا انشایی اظهار داشت: امروز تهاجم دشمن، ترکیبی از جنگ اقتصادی، سیاسی، امنیتی و رسانه ای است.  
وی با بیان اینکه در مقابل جنگ ترکیبی باید مقابله چند وجهی داشت، افزود: برای تهاجم رسانه ای شبکه های معاند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که شیوه نامه آن برای دانشگاه ها ارسال شده است.  
رییس دانشگاه اشرفی اصفهانی ادامه داد:  برنامه ریزی و اولویت ها از نظر وزارت علوم برای دانشگاه های غیر دولتی تعیین شده که  هم افزایی با استانداری و دانشگاه های دیگر و سایر  نهادهای اجرایی و صنایع خصوصی و دولتی از این جمله است.  
وی، دانشگاه ها را  یکی از عوامل اصلی در  مسیر توسعه دانست و گفت: دانشگاه ها برای سر آمدی در  آموزش، پژوهش و فناوری و اثر بخشی اجتماعی می کوشند.  
این نشست با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور روز جمعه بمنظور دیدار با مردم، نخبگان و دانشگاهیان و افتتاح چند طرح به اصفهان سفر کرد. 

برچسب‌ها سید رضا مرتضوی معاون پارلمانی رییس جمهوری اصفهان دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید رضا مرتضوی معاون پارلمانی رییس جمهوری اصفهان سید رضا مرتضوی معاون پارلمانی رییس جمهوری اصفهان دانشگاه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند