Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمود حسینی پور نوری در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نور با بیان اینکه امروز کشور ما به برکت آموزه های حضرت امام خمینی ( ره ) و شهدا و ولایت مقام معظم رهبری به عنوان یک ابر قدرت در منطقه و دنیا نقش آفرینی می کند، خاطر نشان کرد: امروز در دولت مردمی که از نگاه مردم دولتی جهادی و بسیار قوی است، انشاالله با پای کار آمدن نیروهای انقلاب و از نسل حاج قاسم سلیمانی این جبهه را در راستای تقویت بخش های مختلف بویژه جبهه اقتصادی فتح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶۰۰ شهید از شهرستان نور تقدیم انقلاب شد، اظهار داشت: خدمت انقلابی به معنای انجام کار بدون منت برای مردم است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه نباید برای مردم فخر فروشی کنیم و در برابر مردم و مطالبات آن ها باید متواضع و پیگیر باشیم، افزود: با برنامه ریزی راهبردی و راهبری فرماندار و کمک مسوولین باید شاهد تحول اساسی در مباحث اقتصادی شهرستان نور باشیم.

حسینی پور با بیان اینکه ما ظرفیت ها و مزیت های بسیار خوبی در شهرستان نور داریم، بیان داشت: روستاها در شهرستان نور در موضوعات مختلف ازجمله کشاورزی، باغداری، دامپروری و گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است.

استاندار مازندران در ادامه گفت: فرماندار باید با بهره گیری از نخبگان، مدیران و بزرگان شهرستان که ظرفیت عظیمی دارند سند آمایش اقتصادی را تدوین کند.

وی افزود: امروز شهرستان نور در مقصد گردشگری به عنوان یکی از بهترین شهرستان های استان قرار گرفته و طبیعت منحصر به فرد شهرستان می تواند در کریدور شرق به غرب استان به عنوان محور اصلی گردشگری قرار گیرد.

حسینی پور با بیان اینکه شهرستان نور باید زیرساخت ها را برای پذیرش گردشگران خارجی آماده کند، عنوان کرد: امروزه در حال تقویت رابطه با کشورهای اوراسیا هستیم و در آینده نزدیک راه دریایی و هوایی باز خواهد شد.

وی به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: ایشان چند سال قبل در سفر به استان مازندران فرمودند استانی که دریا و جنگل دارد مفهومی ندارد که بیکار و فقیر داشته باشد.

حسینی پور، بیان داشت: امید است، در وحدت، همدلی و همگرایی بتوانید قدم های بزرگی بردارید و اتفاقات خوبی انشاالله در شهرستان رقم خواهد خورد.

استاندار مازندران گفت: به زودی بیمارستان فوق تخصصی ۵۰۰ تختخوابی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در غرب مازندران احداث می شود.

حسینی پور افزود : حوزه بهداشت و درمان در غرب مازندران عقب تر از شرق استان است و در این راستا نیاز به تقویت آن با ساخت این بیمارستان فوق تخصصی است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این بیمارستان، نیاز های درمانی مردم منطقه رفع خواهد شد و دیگر شاهد عزیمت به دیگر مناطق نخواهیم بود.

کد خبر 1610020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرستان نور حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان