Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران بر ضرورت اجرای طرح همسان‌سازی امتیازات جانبازان زیر ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد تاکید کرد. خبرگزاری میزان- به گزارش اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، محمد جواد لشکری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در حاشیه مراسم کاشت نهال به یاد جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز از جانبازان معزز به عنوان ذخیره‌های انقلاب و نظام یاد کرد و افزود: این روز فرصتی جهت قدردانی از همه افرادی است که با تقدیم قسمتی از بدنشان به انقلاب، رنج را به جان خریدند تا ما در رنج نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی بدون توقع با دشمن جنگیدند و به فیض شهادت و یا مقام جانبازی و آزادگی نائل شدند تصریح کرد: اگرچه این افراد هیچگاه به دنبال برخورداری از کمترین امتیازات مادی نبودند، اما مسئولین با ارتقاء کیفی زندگی ایثارگران باید در عمل اثبات کنند که قدردان این عظمت از فداکاری بوده اند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت تخصیص تسهیلات حمایتی به ایثارگران کم برخوردار اظهارداشت: برخی از ایثارگران به خصوص جانبازان اعصاب و روان فاقد منبع درآمد هستند و لازم است این افراد و فرزندانشان از تسهیلات قانونی دیگر جانبازان برخوردار شوند.

لشکری عدم تطابق کمک معیشت جانبازی با تورم و خط فقر ده میلیون تومانی را متذکر شد و افزود: متاسفانه جانبازان کمتر از ۲۵ درصد آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته اند و این درحالی است که این بزرگ مردان با حضور مقتدرانه در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران اوج علاقه خود به کشور و فداکاری و از خودگذشتگی در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلابی را به تصویر کشیدند.   بیشتر بخوانید: حل مشکلات خانواده‌های شهدا را با جدیت پیگیری کنیم

وی با بیان اینکه به استناد بند ب ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه رقم پرداختی کمک معیشت باید برابر با حداقل حقوق کارکنان دولت در نظر گرفته شود اظهارداشت: این مبلغ در بودجه ۱۴۰۱ از اختلاف قابل توجهی با حداقل حقوق کارکنان دولت برخوردار است و قطعا پاسخگوی نیاز‌های معیشتی و درمانی جانبازان نخواهد بود.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اینکه عدم اجرای بسیاری از بند‌های قانون جامع ایثارگری زندگی جامعه ایثارگری را با مشکل مواجه ساخته افزود: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خصوص فراکسیون ایثارگری خواستار توجه جدی به این بخش هستیم.

لشکری با تاکید دوباره بر ضرورت بهره مندی جانبازان کمتر از ۲۵ درصد از امتیازات دیگر جانبازان گفت: امیدوارم رییس جمهور مردمی و انقلابی، قانون تسری امتیازات جانبازان ۲۵ درصد را برای جانبازان زیر ۲۵ درصد که مجلس تصویب و شورای نگهبان نیز آن را تایید کرده اجرایی کند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان ریشه کن سازی فقر مطلق را اولویت جدی دولت سیزدهم ذکر کرد و اظهارداشت: انشالله با تحقق این مهم، ایثارگرانی که چشم سر را ازدست دادند و با چشم دل ناظر بر راه انقلاب هستند از حداقل امکانات رفاهی برخوردار شوند.   انتهای پیام/ برچسب ها: ایثارگران شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایثارگران شهرداری تهران ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر