Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:37:41 GMT

شکایت دیرهنگام روسیه از فیفا و یوفا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۳۶۹۳

شکایت دیرهنگام روسیه از فیفا و یوفا

روسیه از فیفا و یوفا به دادگاه جهانی داوری ورزش (CAS) شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال روسیه سرانجام از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دادگاه CAS شکایت کرد.

سرویس رسانه‌ای اتحادیه فوتبال روسیه در همین زمینه به خبرگزاری تاس این کشور اعلام کرد: شکایت رسمی خود را به دادگاه جهانی داوری ورزش برای تجدید نظر در آرای فیفا و یوفا ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا و یوفا 10 روز قبل تمامی تیم‌های باشگاهی و ملی روسیه را به دلیل جنگ در اوکراین از حضور در رقابت‌های بین‌المللی تا اطلاع ثانوی محروم کردند.

به دلیل تحریم فیفا تیم ملی فوتبال روسیه نمی‌تواند در بازی مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 برابر لهستان که قرار بود ماه جاری میلادی در مسکو برگزار شود، شرکت کند.

CAS: شکایتی علیه فیفا و یوفا از روسیه دریافت نکرده‌ایم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فیفا فیفا و یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد