Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهادی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس و بیمه و ششمین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در سالن ملاصدرا به مساحت دو هزار متر مربع و با حضور ۲۰ شرکت و موسسه فعال در این حوزه با محوریت معرفی قابلیت‌های داخلی و دستاورد‌های بازار سرمایه و بیمه کشور و توسعه فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کار‌های استارت آپی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اختصاص سه سالن سرو، نرگس و بهار به متراژ شش هزار متر مربع به دوازدهمین نمایشگاه تخصصی سفره هفت سین، صنایع دستی، گل آرایی و هنر‌های دستی بانوان خبر داد.

به گفته فرهادی، هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات خانگی و ترغیب و تشویق بانوان هنرمند جهت ایجاد مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف صنایع دستی و شناساندن ظرفیت‌های این گونه مشاغل و کارآفرینی با سرمایه اندک در پیشبرد اقتصاد کشور و کاهش بیکاری است.

او گفت: در این عنوان نمایشگاهی ۱۱۶ تولیدکننده و فعال حوزه صنایع دستی از سراسر نقاط کشور از جمله استان‌های فارس، تهران، خوزستان، قزوین، همدان، بوشهر و گیلان حضور دارند و در زمینه تولید انواع مصنوعات چوبی، خاتم، منبت، میناکاری، پلی استر، رزین، چرم، ظروف سفالی و سرامیکی و ... به ارایه محصولات خود می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید از این نمایشگاه‌ها فقط با دریافت نوبت بازدید رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس امکان پذیر می‌باشد و سامانه نوبت دهی نمایشگاه بین المللی فارس با استعلام کد ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، مانع صدور بلیت برای افرادی که واکسن نزده اند می‌شود.

بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir تا روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی فارس نمایشگاه بانک بورس و سرمایه سفره هفت سین و صنایع دستی نمایشگاه های بین المللی فارس صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته

یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته دوم اردیبهشت ماه را متعادل مثبت پیش‌بینی کرد و صنایع فولادی و پتروشیمی را به عنوان صنایع پیشتاز این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز - سعید ترکاشوند؛ «هومن عمیدی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته دوم اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بورس در این هفته تحت تاثیر برخی احتمالا روند متعادل مثبتی را پشت سر خواهد گذاشت. گزارش فرودین ماه تمامی شرکت‌های بورسی در سامانه کدال منتشر شده و شرایط همگی نشان از آن دارد که در این ماه روند اکثر شرکت‌ها در وضعیت خوبی قرار داشته است.


این کارشناس بازار سرمایه افزود: بر طرف شدن سایه اخذ مالیات بر عایدی از سر بورس، یکی دیگر نکات مهمی بود که خبر آن در هفته قبل منتشر شد. با وقوع این اتفاق بخشی از نگرانی‌های فعالان بازار سرمایه مرتفع شد. علی‌رغم رفع این موضوع، خروج نقدینگی همواره از جمله چالش‌های همیشگی بازار سرمایه است. تاکنون تزریق پول خاصی به بازار شکل نگرفته است.


وی تصریح کرد: با توجه به عقب ماندگی که بورس نسبت به سایر بازار‌های موازی با خود دارد، پیش‌بینی می‌شود با نهایی شدن برخی احتمالات موجود در بازار مانن تغییر در نرخ ارز نیمایی، بخشی از این عقب‌ماندگی مرتفع شود.


عمیدی همچنین درباره صنایع پیشتاز این هفته بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود که در هفته دوم اردیبشهت ماه، تعدادی از نماد‌های فولادی و پتروشیمی و همچنین بعضی از شرکت‌های حمل و نقل در مقایسه با سایر نماد‌ها از وضعیت خوبی برخودار خواهند شد.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار سرمایه ، بازار بورس ، بازار سهام ، صنایع بورسی ، فولادی‌ها ، پتروشیمی ها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9f

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد