Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد آرامش  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در آیین تجلیل از خانه های بهداشت کارگری، کارفرمای سلامت محور و شورای خدمات بهداشت کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مقامات وزارت بهداشت، سازمان تامین اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، خانه بهداشت کارگری شرکت آویسا پارسه زابل بعنوان خانه بهداشت کارگری برتر و شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان بعنوان کارفرمای برتر در سطح  ملی معرفی و از آنها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامش افزود:  کارفرمای برتر سلامت محور  ابتدا توسط  شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه شدگان استان ها پس از ارزیابی و بازدیدهایی که صورت می گیرد مشخص می شود که بر این اساس شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان توانست در شاخص هایی همچون برنامه ریزی صحیح برای کنترل ویروس کرونا، اجرای برنامه و مداخلات ایمنی و کاهش حوادث محل کار شامل اجرای برنامه مدون آموزشی در زمینه سلامت ایمنی کارکنان، پیاده‌ کردن استانداردهای ایمنی و زیست‌ محیطی، تسهیل در کاهش استرس کارکنان در محل کار، ارزیابی مخاطرات جسمی روانی و اجتماعی کارگران، مدیریت پسماند سالم و اجرای برنامه‌های خلاقانه کارفرمایان در زمینه سلامت ‌محوری موفق عمل کند و  به بعنوان کارفرمای سلامت‌محور در سطح کشور معرفی شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین به انتخاب  خانه بهداشت کارگری شرکت آویسا پارسه زابل بعنوان خانه بهداشت کارگری برتر کشور هم اشاره کرد و گفت:  در شرایط سخت و دشوار همه گیری ویروس کرونا، کارفرمایان با وجود همه تنگناها و مشکلات، سعی کردند با پیش بینی اقدامات لازم در زمینه سلامت بهداشت و روان کارگران و کارکنان، ضامن سلامتی آنان و عامل ارتقای بهره وری در واحدهای تولیدی باشند.

آرامش بیان داشت: در حال حاضر 51 خانه بهداشت کارگری در استان با تعداد 57 نفر بهداشت یار کار در کارگاه ها، واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت دارند و برای بیش از 8 هزارنفر  کارگر خدمات بهداشتی ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: نیروی کار ماهر یکی از مهم ترین پشتوانه های پایدار برای هر جامعه به شمار می رود که باید با اتخاذ تدارکات لازم در تامین ایمنی و سلامت محیط های کار، افزایش سطح بهره وری و کاهش هزینه های تولید گام برداشت.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه کارگری واحد تولیدی مدیریت پسماند خانه بهداشت کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد