Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل با اشاره به در حال اجرا بودن اولین کارخانه نوآوری استان از تکمیل این کارخانه و بهره برداری آن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،سید حامد عاملی در جریان بازدید از روند تکمیل و بررسی مشکلات افزود: در کارخانه نوآوری تمامی ایده ها پرورش می یابند و در این مجموعه نیز تمامی ایده ها مطرح شده و بعد از نتیجه بخشی ،برای تولید به صورت صنعتی وارد بازار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارخانه نوآوری زیرساخت مهمی برای نخبگان و افرادی که فکر و ایده جدیدی دارند، است.

استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت از بخش دانش بنیان ها و ایده هایی که در حوزه دانش بنیان تولید می شود، اظهار کرد: با تقویت و عملیاتی کردن صنایع دانش بنیان، می توانیم زیرساخت های اقتصادی استان را بر پایه محکمی ایجاد کنیم.

عاملی به اهمیت واحدهای دانش بنیان اشاره کرد و گفت: لازم است  در استان بتوانیم چند کارخانه به همین شیوه ایجاد کنیم تا فکرهای تازه به حوزه اقتصاد استان وارد شود.

وی اظهار کرد: ارزش افزوده ای که در حوزه دانش بنیان، ایجاد می شود به مراتب بالاتر از سایر بخش ها بوده و با توجه به اینکه صنعت دانش بنیان مبتنی بر خلاقیت و توان منابع انسانی است ، با این کار علاوه بر حفظ منابع انسانی دارای فکر در استان ، ارزش افزوده محصولات نیز وارد اقتصاد استان می شود.

استاندار اردبیل کارخانه نوآوری را زیرساختی برای طی شدن فرایند تبدیل فکر و ایده به محصول عنوان کرد و گفت: کارخانه نوآوری شامل بستر ، زیرساخت و منابع انسانی بوده که چرخه تبدیل ایده های مختلف نخبگان را برای تولید محصولات دانش بنیان فراهم می کند.

در این جلسه مشکلات کارخانه ، و واحدهای تولیدی زیر مجموعه آن با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط بررسی و بر رفع موانع و تسریع در اقدامات تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشکلات نخبگان اقتصاد صنعت خلاقیت اردبیل کارخانه نوآوری دانش بنیان ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها