Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:07:07 GMT

9 هزار و 968 خوزستانی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۱۳۴۰

9 هزار و 968 خوزستانی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۴۶ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های استان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته ۵۳ مورد بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: در همین بازه زمانی ۲۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل ۳۷ نفر کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل ابتلا به کرونا، جان باختند که این میزان نسبت به روز قبل سه نفر کمتر شده است.

وی افزود: تعداد کل فوتی‌های کرونایی در استان (از ابتدا تاکنون)، ۹ هزار و ۹۶۸ نفر با درصد کشندگی ۱.۶ درصد بوده که از متوسط کشوری یعنی ۲.۲ درصد کمتر است.

علوی بیان کرد: در حال حاضر ۲۷۸ بیمار کرونایی در بخش های عادی بیمارستان های استان و ۱۹۸ نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۵۹۵ هزار و ۱۷۵ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده همچنین تعداد کل بهبود یافتگان ۵۷۴ هزار و ۲۳۲ نفر بوده که میزان بهبودی استان ۹۷ درصد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی ستاد کرونا خوزستان محمد علوی خوزستان فوتی بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی