Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز در نشست ستاد استانی کرونا کهگیلویه‌وبویراحمد از پلمپ ۱۰۴ واحد متخلف کرونایی خبر داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نشست ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به ریاست معاون سیاسی استاندار در سالن دولت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استاندر این نشست با اشاره به اینکه تزریق واکسن روند ثابتی دارد و همچنان از مردم می خواهیم برای دز سوم واکسن کرونا استقبال شود افزود: درصد کشندگی بیماری در استان 9 دهم درصد و در کشور 1 و نه دهم درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام نژاد با بیان اینکه بیمار یابی در استان  ادامه دارد، گفت: در بیمارستان معین کرونا تخت هایی پیش بینی شده که در صورت هر گونه اتفاقی آمادگی دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه اومیکرون همچنان کشنده است، گفت: بازارهای خرید در حال فعالیت است و رفتارهای بهداشتی باید کنترل شود، از طرفی واکسیناسیون دو الی ۵ سال معضل وجود دارد و باید واکسن تزریق شود.
وی افزود: متولیان مربوطه برای مسافرت های نوروزی باید پای کار آیند.
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به طرح مشترک بازار اشاره کرد و افزود: حدود ۴ هزار بازدید با ۱۸۸ معرفی به مراجع قضایی و ۱۰۴ پلمپ صورت گرفت.
بانشی با بیان اینکه اصناف بار کد  کیو آره نداشته و دلیل آن نبود تزریق واکسن کرونا بود، گفت: راه اندازی چادر در ورودی شهر تزریق واکسن در ایام عید دستور کار است.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد گفت : ۱۱۹ مجموعه گردشگری  به سامانه ایران من و سامانه جانا، متصل شدند و هر مسافری که قصد ورود به استان می شوند از طریق این سامانه نسبت وضعیت های بهداشتی اطلاع پیدا می کنند  حسین زاده گفت: ۱۲۰ تذکر شفاهی ۱۰ تذکر کتبی در خصوص اماکن گردشگری صورت گرفت. مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد به بازگشایی سفرها و آماده بودن خدمات تاکید شده است، گفت: در شهرستان بویراحمد خدمات سفر ابلاغ شده که سفر انجام شود اما هیچ دستورالعمل از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات سفر اعلام نشده تا متناسب با آن مجموعه خدمات سفر بتوانند تصمیمات لازم را متناسب با رنگ بندی ها اتخاذ کند. بانشی با بیان اینکه توجه به تهویه مناسب، رعایت فاصله ۲ متر و استفاده از ماسک برای مکان های بسته مد نظر است، گفت: برای اماکن عمومی دستور العمل خاصی اتخاذ نشده است که با اعلام آن در اختیار ستاد خدمات سفر قرار داده می شود. رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد گفت : ۱۱۹ مجموعه گردشگری  به سامانه ایران من متصل شدند و هر مسافری که قصد ورود به استان می شوند از طریق این سامانه نسبت وضعیت های بهداشتی اطلاع پیدا می کنند. حسین زاده گفت: ۱۲۰ تذکر شفاهی ۱۰ تذکر کتبی در خصوص اماکن گردشگری صورت گرفت. مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد به بازگشایی سفرها و آماده بودن خدمات تاکید شده است، گفت: در شهرستان بویراحمد خدمات سفر ابلاغ شده که سفر انجام شود اما هیچ دستورالعمل از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات سفر اعلام نشده است تا متناسب با مجموعه خدمات سفر بتوانند تصمیمات لازم را متناسب با رنگ بندی ها اتخاذ کند. بانشی با بیان اینکه توجه به تهویه مناسب، رعایت فاصله ۲ متر و استفاده از ماسک برای مکان های بسته مد نظر است، گفت: برای اماکن عمومی دستور العمل خاصی اتخاذ نشده است که با اعلام آن در اختیار ستاد خدمات سفر قرار داده می شود. معاون سیاسی استاندار در این نشست با بیان اینکه در ایام شعبانیه قرار داریم اما شهر رنگ و بویی از این اعیاد ندارد که مدیران باید تدابیر این موضوع را در دستور کار قرار دهند، گفت: عدم حضور در تجمعات همچنان تاکید می شود از طرفی در ایام نزدیک به عید از تجمعات در بازار جلوگیری شود.  هاشمی  افزود: در رستوران ها، اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز بین راهی نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.     انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بویراحمد خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد