Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلیل میرمحمدی میبدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهار داشت: به منظور تامین واکسن، شیر خشک و مواردی مانند کیسه خون مصرفی برای انتقال خون در سال آینده حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که عدد قابل توجهی است. 

وی افزود: برای حمایت از سازمان انتقال خون و تامین امکانات مورد نیاز ۱۵۰ میلیارد تومان اضافه بر اعتبارات آن و برای بحث یارانه دارو شیرخشک هم حدود ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمحمدی گفت: برای اجرای قانون قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری ۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد و از سال ۱۴۰۱ این قانون اجرایی خواهد شد که می تواند خبر خوشی برای پرستاران محسوب شود. 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در تبصره یک لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم ۵ و نیم میلیارد یورو برای اجرای پروژه های زیرساختی اختصاص یافت که سه بخش از این اعتبارات مربوط به حوزه سلامت است در این رابطه تجهیز هلال احمر، ارتقا و تکمیل بیمارستان های نیمه تمام و تجهیز اورژانس دیده شد ضمن اینکه اگر بتوانند از تهاتر نفت استفاده کنند می توان کارهای بزرگی در نظام بهداشت و درمان کشور انجام داد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیر خشک دارو تعرفه گذاری پرستاری میرمحمدی نماینده مجلس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد